středa 18. května 2011

Five Treasure Island


Vážně si nemůžu pomoct - tyhle kluky mám zkrátka moc rád... A dokonce už rozeznám jednoho od druhýho:-) Občas. A zapamatoval jsem si jména! Některá... :-)
Zpočátku to ale tak jednoduché nebylo, neb můj vlasový idol - Lee Jae Jin, a hlasový idol Lee Hong Ki se mi na některých fotkách dost pletli... O jejich jménech ani nemluvě.
Pak jsem ale usoudil, že jsou oba tak pěkní a roztomilí, že je mi to vlastně jedno... :-)
Objevil jsem je zcela náhodně - jak na mě napráskal můj ctěný bratr (jeho příspěvek "Zajímavé časy" :-)), když jsem se poohlížel po nějakých nových účesech... To jsem se ještě domníval, že Jae Jin a Hong Ki jsou jeden člověk... Líbily se mi zkrátka ty vlasy - a po pravdě řečeno, líbí se mi pořád... (Dokonce už v něčem obdobném poskakuju po světě...)
Od té doby jsem ale prozřel, informoval se a obohatil svůj mp3 repertoár - takže teď už vím, že se jedná o skupinu F.T. Island (plným názvem Five Treasure Island), respektive o její členy...

Ale vezmu to popořadě:
Lee Hong Ki (nebo Gi - záleží na přepisu) - zpěv:






Lee Jae Jin - basová kytara:



Pak následuje Oh Won Bin - kytarista, který se roku 2009 vydal na sólovou dráhu:


Nahradil ho Song Seung Hyun - myslím si, že co do vzhledu skupina rozhodně o nic nepřišla a standard je zachován :-):





Bubeník Choi Min Hwan:


Což je úplně jiný člověk než Choi Jong Hun - kytara, piáno, taktéž můj oblíbený krasavec:




A na závěr samozřejmě odkaz na diskografii s downloadem:

Žádné komentáře:

Okomentovat