sobota 30. června 2012

Sheffield versus Soho - aneb první den neexistujících prázdnin :-)

Tak je dneska první den prázdnin - jak mi rozmrzele pravil ráno Justýnek,když jsem ho vydloubal ven z pelechu. Musel jsem mu sdělit, že by to byla jistě úžasná, ba přímo objevná a originální myšlenka, kdybysme ovšem nějaké prázdniny měli:-). Ti, co mají školní resty, mají akorát tak prd a ořech.
Justýnek sice brblal, že on na rozdíl ode mě žádné školní resty nemá, ale nakonec se tedy uráčil v pelechu aspoň posadit. No a já ho musel vyfotit:-)


A pak taky s ranním kafem, co sice není pro chvíle pohody:-), ale my si tu pohodu vždycky aspoň snažíme udělat... I když teda bez toho kafe bysme žádnou pohodu nedokázali vnímat, ani kdyby nás praštila do hlavy; natož cokoliv jiného (jak je vidět na Justýnkovi, který se sice ověsil novými šperky pro slunečnou sobotu, ale už se jaksi ještě nestihl učesat).


Školní resty ale měly nakonec smůlu - protože zatímco já jsem se zabral do svých lejster, Justýnek se jal studovat svou odbornou literaturu - a nelenil ji aplikovat v praxi. Trénováním.



Takže to nakonec zase dopadlo tak, že se nakrucoval a já ho fotil:-). Ale aby to mělo aspoň nějakou "štábní kultůru", jak říkává Juki, pojali jsme to jako kontrast dvou silně odlišných stylů.
Nejprve to byl styl drsnější, inspirovaný Justýnkovou army bundičkou - ošoupané rifle, vysoké číny (skoro jako Martenesky:-D) a khaki vestička s nárameníky... Na holém těle. No hotový malý rocker:-).
Takhle v Sheffieldu nebo v Glasgow by byl dost in...:-D.



Ale jelikož Justýnek mezitím ve svém odborném vyčetl něco o romantickém a něžném stylu (bílá, růžová, kytičky, poupátka,Vuitton v kraječkách a tak), prubli jsme to taky. A řekl bych, že Justýnkovi to slušelo i v nejnovějším trendu světových přehlídkových mol.
Přinejmenším v Soho by z něj měli radost:-D




Jen by to k tomu ještě chtělo nějaké úplně kraťoulinké odrbané riflové šortečky, aby to byl i "Soho outdoor" nejen "indoor":-D

(Oblečení z Alice's Collection - až na punčošky a boty; korálky od tety Žabži)

23 komentářů:

  1. Ó! Óóóó! Tak tohle se vám moc povedlo! Miluju ty fotky, jak Justýnek napodobuje pózování modelky v Elle. Inu, není lepší inspirace než módní magazíny. A pak se mi ohromně líbí ta první "ze Soho". Ta korálková čelenka mu tak sluší!
    Hm, nezkoušela tě už Leesil uvrtat na deviantArt? Máme tam speciální skupinu jen pro Impl panenky, co jsme spolu založili... :-)
    Ještě jednou - great job!

    OdpovědětVymazat
  2. A zapomněl jsem zmínit, jak Justýnkovi sluší ranní výbuch nad kafem. :-)
    Tohle jsou nejlepší fotky, co jsem od vás zatím viděl. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme - velmi si toho uznání považujeme!
      Holt by to fakt chtělo vlastní foťák - tyhle jsou tak povedené asi taky proto, že s půjčeným foťákem si můžeme hrát už celý týden - takže si vážně můžeme hrát:-). Protože je vážně rozdíl mezi rychle vyfotit a vrátit a mít na něco čas...
      Co se týče devianArtu, už jsi mě lanařil tuším přímo ty:-). Je to něco co bych zvládl?:-) No, mohl bych o tom uvažovat... Možná ale spíš až potom, co budu mít ten foťák. Vždyť tohle jsou jen takové výjimky...

      Vymazat
    2. Tenhle komentář měl přijít sem. :-) Omylem jsem ho ale dal jinam, takže to napravím.

      Výjimky, co bych si rád dal do oblíbených. :-)
      Já tě tehdy lanařil kvůli tvým londýnským fotkám. Teď tě ale lanařím i kvůli Justýnkovi.

      (Mají to trochu zmatený, to přidávání odpovědí. Na sStránkách to bylo lepší. Tam se komentáře okamžitě přeskupěj, když přijde nějaká odpověď, takže je to vždycky aktuální a nemusíš půl hodiny hledat.)

      Vymazat
  3. Zajímalo by mě, jak jsi stíhal pracovat do školy, když se kolem tebe takhle motal Justýnek! Řekla bych, že tě pěkně odvádí od práce:-) Tohle jsou moc hezké fotky a koukám, že z korálků se dají dělat i čelenky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě - vůbec jsem nestíhal:-D. Takže dnes v duelu Justýnek X studium s velkým náskokem vyhrává Justýnek - ale teď už mu seberu inspirativní četbu a naservíruju mu třeba monografii o Attilovi:-). Z toho doufám žádný roupy chytat nebude a já se zas kapku posunu kupředu.

      Jojo! Korálky na gumičce - základ všestranného užití! :-D
      Ještě jednou tímto moc děkujeme!

      Vymazat
  4. Tedy Justýnek coby rocker vypadá fakt jako pěknej drsňák. Teď je jen otázkou času, kdy se mu to zalíbí a bude chtít nějaký pořádný drsňácký tetování a piercing
    JD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tetování už chce pěkně dlouho - jenže dojel na moji nešikovnost. Máme doma ještěrky, které si vybral, ale mě se zkrátka aplikace nedaří:-(

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Tobě nejdou kérky na Justýnka naaplikovat? Já mám kérek několik a zas tak hrozné to nebylo! Máte nálepky na nehty? Ty jsou sice křehké, ale když se správně naberou, tak jdou nalepit snadno.

      Jo a jsme vážně moc rádi, že se vám korálky hodí:-) Rivilovi taky moc slušela korálková čelenka:-)

      Vymazat
    4. Tak vidíš,jaký jsem kopyto:-). Ale je pravda, že nemáme ty klasické samolepkové, co mají v drogerii,protože ty nebyly s ještěrkama, ale nějaké vodolepky - sehnal to Psisko na netu.Jenže jim to nalepit šlo (Flavi svou kočku má),takže to je rukama:-(.
      Vzdal jsem to po dvou pokusech...no třeba to ještě někdy prubnu. Prozatím jsem z toho byl akorát tak zoufalý ranec,a to teda zrovna k životu nepotřebuju.

      Vymazat
    5. Já bych vám to tak rád nalepil! Flavi má nejen kočku na kyčli, ale taky (jinou) kočku na krku. Měl i tetování na kostrči, ale to už jsme zrušili. Někdy méně znamená více.
      Uf, vždycky, když sem zavítám, zírám na tu (první) fotku Justýnka s růžovými korálky ve vlasech. Ta je prostě "uchvancancující", jak říkala moje kamarádka na střední. :-)

      Vymazat
    6. Tak až budeme zase pořádat meeting v Praze, tak já to s sebou vezmu a zneužiju tvé nabídky:-). Teda pokud se mi to do té doby nepovede, o čemž tedy silně pochybuju.
      Naštěstí je tam ještěrek dost:-).
      No a co se týče devianArtu, dva důvody,to už opravdu stojí za zamyšlení - a můj pokus dohovořit se zase s nějakou technickou záležitostí:-)

      Vymazat
    7. Ještěrky - nějaký takový?
      http://www.shadowtattoo.com/tattoo/data/images/raptor-tattoo-dinosaur.jpg
      Kdyby chtěl být Justýnek za drsňáka, tak by mu to fakt slušelo. :o)
      Nebo to jsou jiný ještěrky?
      JD

      Vymazat
    8. Sebastian: Psisko ještěrku na Flaviho odborně nainstaluje. Žabža na mě skládala různý motivy - to, co vypadá jako jedna kérka, je ve skutečnosti složenina. Je to tak trochu hodinářská práce.

      JD: To je super ještěrka! Rovnou drak třeba přes celý záda:-D

      Vymazat
  5. My měli na mysli sice jiný ještěrky, takový víc současný:-), ale tohle mi připomnělo, jak jsem jednou někde viděl obrázek s asijským drakem: vinul se pánovi po zádech a jakoby "nakukoval" přes rameno, takže hlava byla na hrudníku, a ocas (draka) taky vepředu, na boku a níž... Vůbec to nevypadalo špatně.Ale něco takového na Justýnka rozhodně neseženu, to je na "krúžek ručních prací" :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Kdybys chtěl, pomůžu ti s tím deviantArtem. Vždyť víš, mám to volání zdarma. :-) Takže tě můžu klidně instruovat i po telefonu, to je lepší než mailem nebo na chatu. Ale není to tak složitý, jak si to jednou vyzkoušíš, tak pak už to jde samo. Jen bych ti třeba mohl ukázat, jak se přidávají fotky do skupiny a takový ty věci. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, to bych byl moc rád! Ale kapánek později, protože teď by mi to zabralo čas, který momentálně nemám... Ale doufám, že po svátkách už mi nějaký ten balvan z tíže odpadne:-)

      Vymazat
    2. Jasan! Držím palce, abys to konečně všechno zfouknul a měl od toho pokoj. (Obdivuju tvou cílevědomost. Já se vždycky něčím rozptyloval. Taky to podle toho vypadá. :-)

      Vymazat
    3. U mně taky - před chvílí jsme zrovna fotili:-D

      Vymazat
    4. Tak to se těším, až uvidím výsledek! :-)

      Vymazat
  7. No v tom rokerským je k sežrání. Sluší mu to vždycky, co jsem zde zatím viděla fotky, ale toto... to je prostě úplně ONO.

    OdpovědětVymazat
  8. Že jo? Hned mu to vyřídím - bude děsně rád,protože on tam sám sobě taky připadal nejroztomilejší:-). A mně vlastně taky:-).

    OdpovědětVymazat