sobota 16. června 2012

Exhumované poklady

A zde tedy slíbený výběr z Justýnkových prozatím posledních řádných fotek (zachráněných z Charlesova nitra) - bez velkého vykecávání: pár portrétů a pár žánrových snímků na téma "byl jsem mladistvým intelektuálem":-).

Studijní odpoledne nejprve začalo odhodlaným pózováním:




Pak došlo na portréty:







A následovalo studijní zátiší:




A na závěr výsledek studijního nasazení:


P.S.: V této póze jsem ho rychle následoval... :-)

13 komentářů:

  1. Ty jeho vlásky vypadají opravdu asijsky. Tak nezkrotně. :-) To se snad ani nemusí (nedá?) česat. Doufám, že vám studium šlo. A já i Flavi doufáme, že zase budete mít brzy foťák, ať už půjčený nebo vlastní. Rádi si prohlížíme fotky našich kamarádů.

    OdpovědětVymazat
  2. Česat se to bohužel musí - ale nedá:-(. Justýnkovy vlásky si žijí vlastním životem. Občas si z něho utahuju, že je má z mongolského koníka - nebo z čínského soudruha:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Flavi říká, že by radši měl vlasy z koníka než ze soudruha. Prý to mám vzkázat, abychom se nemuseli zase přehlašovat. :-) Jak jsem říkal, jeho vlasy jsou velice jemné. Ale ne tak jemné jako Araltovy - ty jsou superjemné. Snad ještě jemnější než lidské.

      Vymazat
  3. Áááách, to jsou překrásný fotky! Justýnek je překrásný. A mně se na něm všechno asijské strašně moc líbí, jelikož já mám šikmoočky extrémně nebezpečně ráda:-) Jeho vlasy, ta roztomilost, úžasný čumáček...

    OdpovědětVymazat
  4. Šikmoočko moc děkuje!
    A já už tak nějak tuším, že to u něho vyvolá novou vlnu škemrání, abych našetřil na náš vlastní foťák:-). Dokonce už i zhruba víme, jaký by asi byl ten pravý... Nezbývá než našetřit:-)
    (Teď ráno po probuzení byl Justýnek tak roztomilý,že jsem se ho pokoušel zvěčnit mobilem - byla to katastrofa. Když si člověk zvykne na něco jakž takž povedeného, odvyká se hrozně těžko...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Našetříte, je mi líto, že kvůli té nehodě Charlese musíte šetřit na foťák od začátku. Ale co se dá dělat:-(
      Můj mobil sice foťák má, ale fotí divně, taky je fakt, že můj mobil je šest let starý:-)

      Vymazat
    2. Můj mobil je starý asi čtyři roky a foťák nemá vůbec. Já ho nechtěl. I za špatnej foťák v mobilu totiž musíš zaplatit. Takže mám takovou krabičku, co nedělá vůbec nic kromě toho, že s ní můžu telefonovat (a psát sms). :-D Cože je hlavní účel mobilu, ne? :-)

      Vymazat
    3. Je fakt, že já mobil používám na volání, sms a jako budík, takže další funkce bych stejně nepoužila. Mám svojí starou Nokii moc ráda a dokud bude fungovat, nechci jí měnit!

      Vymazat
  5. Justýnek studuje Bouzka? Aháá, tak už chápu. Justýnek se po příjezdu ze Skotska s mezipřistáním v Číně potřebuje aklimatizovat kulturně, historicky, společensky a politicky. Začátek v archeologii je logický, napřed musí zjistit, z čeho tady pocházíme a pak může dál. Jen ho proboha nepouštěj k teoriím pana Hájka, čestného nositele ceny Bludný balvan (zkratka BLB), aby si chudák nemyslel, že je to tady dědičné.
    JD

    OdpovědětVymazat
  6. :-D A ono není? Občas to vypadá, že ano:-). Ale jelikož archeologicky (a prehistoricky) jsme vcelku na výši, tak doufám, že si utvoří pozitivní obrázek - alespoň odpovídající tomu mému:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, mu to studování tááák sluší! Ten obleček je super. Dřív jsem taky myslela, že mi stačí mobil jen na sms a volání a milovala jsem svůj malý foťáček, který fotil hůř a hůř:-) A pak jsem dostala pracovní telefon a zjistila jsem, že fotí mnohem líp než můj foťák, mám ho furt po ruce a na fotky každou chvíli koukám - nebaví mně čekání, takže když zrovna není zbytí a musím někde na něco čekat, tak si ho vytáhnu a krátím si chvíli kocháním:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dělám něco podobného - když jsem někde bez Justýnka a zasteskne se mi po něm, tak si projedu jeho fotky v mobilu:-)

      Vymazat
    2. To znamená jediné - jsi do Justýnka zamilovaný! Gratuluju. :-D

      Vymazat