úterý 12. června 2012

Hrátky s deštěm

Já mám déšť rád, to nepopírám... tedy: rád se na něj dívám z útulné kavárny, od psacího stolu nebo třeba z jedoucího vlaku... Jsou chvíle, kdy shledávám dešťové kapky velice estetickými. Nezbylo, než abych tento svůj postoj vysvětlil taky Justýnkovi, aby nebyl smutný, že ostatní se fotí venku a u nás leje...
Abych byl přesný - vysvětlit to Justýnkovi a fotoaparátu:-).
Za svou osobu soudím, že mé britské školení přijali za své oba.
Následují variace na dešťovou náladu - varování pro slunečné povahy: může způsobit melancholii, britofilství a neodolatelnou potřebu šálku horkého čaje!

 

11 komentářů:

  1. Úžasné! Hlavně hned ta první fotka. Vidíte, jak vám to je. My se třeba u zadeštěného okna fotit nemůžeme, protože nemáme parapet ani zasklený balkon. :-) A stejně si myslím, že by můj složitý foťák nepochopil, co od něj chci. Jsou chvíle, kdy bych chtěl mít kompakt.

    OdpovědětVymazat
  2. Chtěl jsem napsat "jak vám to jde", ne "je".

    OdpovědětVymazat
  3. Děkujeme. Nám se zase nejvíc líbí ty s odrazem - inu, i Justýnek se rád zhlíží ve vlastním obraze:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dokud neomdlévá (jako někteří), tak je to v pořádku. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí se to obešlo bez nehod, jen jsem měl chvilku pocit, že se protlačí tím sklem skrz:-)

      Vymazat
  5. Mimochodem, všiml jsem si, že jste si dali do oblíbených naše stránky a na jejich dva zakladatele jste elegantně zapomněli, jako kdyby vznikly teprve s příchodem Flaviho. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tak vymamlasil Justýnek - dodatečně se za něho omlouvám. Hrozně chtěl mít své kamarády ve stránkách a takhle to dopadlo. Zakladatele zcela ignoroval - chudák teta Leesil je na tom nápodobně:-). Jdu mu vysvětlit, že zas takový čurbes mi tu dělat nebude - protože i já mám své kamarády a jak k tomu přijdu, abych za něho něco žehlil:-)

      Vymazat
  6. Zdá se, že seznamování s foťákem vám jde velmi dobře:-)
    A je moc hezké vidět na Justýnkovi "naše" korálky!

    OdpovědětVymazat
  7. Aach, nádherné fotky. Ta první má úžasnou atmosféru. Pak ten pohled a odraz na druhé... a pak ta předposlední, jaký tam má výraz...
    Mně ještě snad v dešti fotit nenapadlo, vždycky si řeknu, jé prší, tam je zase tma, to nic nevyfotím:D

    OdpovědětVymazat
  8. Děkujeme, děkujeme! To mně dešťové fotky napadají velmi často - to bude tou Anglií:-). Mám vymyšleno spoustu věcí, co chci jednou vyfotit, až budu mít vlastní foťák (na půjčený jsem přece jenom přehnaně opatrný a dávám pozor, aby se moc nenamočil, i když prý je "terénní"). Nemůžu zapomenou na jednu boží fotku, co jsem kdysi viděl na BBC London - ulice vyfocená přes sklo totálně zalité deštěm, takže všechno za ním bylo jako - no jako přes vodu... A titulek "Merry Christmas!" :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se těším. Fotky v dešti s dollinami se přece jen moc nevidí, tak jsem zvědavá, jaké další tě napadnou, až budeš mít svůj aparát:-)
      Jinak "Marry Christmas" foto muselo být hodně vtipné, stačí mi si to představit:D

      Vymazat