neděle 3. června 2012

Když to dorazilo, bylo to takové tiché, skromné, až zakřiknuté stvoření... Stačilo několik vašich komentářů plných uznání a Justýnek se nám začal osmělovat...
Zpočátku to bylo ještě pořád jakoby nedopatřením a tvářil se u toho jako "jejda... já vlastně vůbec nevím, co dělám..."



Ovšem dneska, když se ho bratr snažil navléct do svátečního oblečku, to Justýnek pojal zcela po svém...





Říkám si, že jsem mu ty Araltovy a Flaviho fotky asi neměl ukazovat...
A teď tu zase sedí, div si nedumlá palec a tváří se jako nevinnost sama... Asi bude vážně po mamince:-)

3 komentáře:

  1. Hm, vidím, že máš doma taky pěknej dáreček. :-) Obávám se, že jen co Flavián zjistí, jakou prodávají v Alice's Collections krásnou bílou košilku s volánky, bude to s ním k nevydržení. Já bych mu ji koupil hned, mít ty peníze, to zas jo. :-) Rád mu dopřeju. Ale zatím nic neví, protože se dneska celý den rozvaluje v mojí posteli. Zrovna tak důkladně zahučel do duchen, že ho není ani vidět. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasný. Fakt mně překvapilo, kdo to je, úplně mně nadchl. Má super košilku.

    OdpovědětVymazat
  3. Justýnek se rozkoukal a už to jede:-D
    Ale pořád vypadá tak úžasně roztomile!

    OdpovědětVymazat