neděle 1. července 2012

Studijní zátiší :o)

Aneb taky možná variace na Justýnka, knihy a dějiny Hunů...
Začalo to úplně nevinně - usedl jsem ke svému bádání a Justýnek se jako malý dráb opřel vedle o knihu, aby nade mnou stál a dohlížel:


Jenže ty jeho kukadla s potutelným výrazem (fakt mi to nešlo a trápil jsem se) mi narušovaly soustředění... Bylo to jako "Hm...a tohle je nejlepší, co z tebe vypadne? Kdyby ses víc snažil..."


Tak jsem mu doporučil, ať se sebere - i s tou knihou, co se o ni tak vyčkávavě opírá (mimochodem: je to titul Attila: Hunové, Řím a Evropa od Jarmily Bednaříkové:-D) - a jde se taky nějak badatelsky obohatit:-).
Justýnek mě kupodivu uposlechl a i s knihou se odklidil - když jsem se po něm ale po chvíli podíval, musel jsem okamžitě sáhnout po foťáku. Byl neuvěřitelně roztomilý!



A tak jsem nakonec kolem něho poskakoval s foťákem a udělal jsem i několik studijních portrétů:



No, a teď mi nezbývá než doufat, že se tenhle průběh studia nestane pravidlem:-).

7 komentářů:

  1. Justýnek vypadá při studiu nádherně. To aby člověk pořád koukal jen po něm a na učení se vybodnul!

    OdpovědětVymazat
  2. Kdyby všichni studenti vypadali takhle, to by bylo ve studovnách narváno! :-D Moje nejoblíbenější fotka je ta druhá. Justýnek na ni má hezky vidět svou barvu očí a vůbec se na ni moc pkěně kouká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že to je jedna z mála fotek, kde jsou mu ty kukadla pořádně vidět - tedy z těch fotek, co jsem dal na blog. Teď se nám zase pár dalších portrétů povedlo, tak je možná taky zveřejníme (v sekci "Portréty" :-)).
      Mně se zas hodně líbí ta poslední - tam je pro změnu vidět, jak má dlouhé řasy.

      Vymazat
  3. Staročínská kovová trojnožka pocházející z doby vlády dynastie Chan. Sloužila jako obětní nádoba na masité pokrmy pro zemřelé. Justýnek právě studuje stravovací návyky mrtvých Hunů? A jde mu to?
    :o)
    JD

    OdpovědětVymazat
  4. Především ho těší ty čínské souvislosti - zdá se, že migrace z Číny do zdejších končin je věc velmi zavedená a i nadále praktikovaná, takže se jen zapojil do existující tradice:-D. Usoudil, že jsme příbuzní a že je na správném místě.
    Ty jsi dle všeho také nalistoval správné místo v knize:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, strana 105, přibližně 1/3 knihy. :o) Tedy dost na to, aby obě strany rozevřené knihy měly dostatečnou hmotnost na to, aby se kniha samovolně nezavřela i s Justýnkem. ;o)
      JD

      Vymazat
  5. Páni, jestli on se do toho tak nezabral jen proto, že věděl, že to bude okamžitě zvěčněné:-))

    OdpovědětVymazat