úterý 12. června 2012

Trable s portrétem

Já vím, že jsem poslední, kdo si konečně pořídil profil a tak taky může hovořit (a přispívat) sám za sebe - jenže to bylo strááášně komplikované. A pořád je. Jestli jste všichni nabyli dojmu, že Sebastiánek je pěkně technicky neschopný, tak se připravte na něco ještě mnohem horšího... Jo, jo - teď tu budem neschopní dva.
Než se naučíme přepínat si profily, možná způsobíme nejeden zmatek. (Jen tak mezi námi - Sebastian tady do toho před chvílí tak třískal, div nerozštípl klávesnici, a hučel něco o tom, že provozovat dva účty je snad možné jen na dvou oddělených počítačích... Že mít prachy, koupí mi radši vlastní. Ne, sobě koupí nový a tenhle nechá mně...). Seděl jsem vedle, ani jsem nedutal a držel jsem mu palce, protože jsem měl strach, že ta mašina už víc nových dat a informací ani nezvládne.
Chudák Sebastian, vážně. Pro něho to bylo utrpení - o kterém navíc ještě vůbec nevíme, zda bude fungovat - a to všechno proto, abych si já mohl psát s Araltem, Rivilem a Flavim.
Jo - a abych se mohl pochlubit, že mám konečně taky nějaké fotky, co už se hodí ukazovat. Nejsou dokonalé, ale my už to asi ani líp nezvládneme. Chápejte prosím, stejně jako to chápu já, že mezi mrakodrapem (potažmo londýnským nábřežím) a mnou je dost podstatný rozdíl, a jelikož Sebastian předtím nikdy nefotil nic jiného, než prvně uvedené, byl z fotografování mé osoby dost zoufalý. Ne že by mě nechtěl fotit nebo to dělal nerad, ale lavírovat mezi takovými extrémy je pro technické kopyto, jako je Sebastian, dost problém. To prosím jsou jeho slova! Já bych si nedovolil!
Já jen fňučel a soplil, že všichni mají hezké fotky a já nic... Umocňoval jsem to smutnýma očkama, takže Sebastian nakonec půjčil foťák a začali jsme se snažit. Počasí ovšem vůbec nespolupracuje!
Ale myslím, že k následujícím třem fotkám už se můžeme hrdě hlásit...




14 komentářů:

  1. Mezi tebou a mrakodrapem vidím hned několik podstatných rozdílů, můj milý zpolucestovníku z Čínské lidové republiky, chicht. :-) Zhruba tolik, kolik jich můj starší bratříček vidí mezi mnou a pohorkatinou nebo lánem obilí. Naštěstí pro mě portréty, akty a glamour snímky mu jdou přece jen o dost líp než krajinky. Možná proto, že na takovém kopci není nic sexy. :-) (Jo, zrovna mi nahlíží přes rameno a říká, že loni bydlel poblíž velice zajímavě tvarovaného kopečku, jehož výmluvný název, který mu dali místní - totiž Prdel - hovoří za vše. :-D)
    V každém případě je vidět, že i z mrakodrapu se dá s úspěchem přejít na nás, malí píva, jak říká Psisko. Tvoje fotky jsou toho důkazem. Snad tu brzo uvidíme nějaký nový! (Jo, hele, se dvěma profilama se dá na jednom počítači fungovat krásně. My tu fungujeme dokonce se třema, i když strejda Darren teď moc nebloguje, a u Leesil taky.)

    OdpovědětVymazat
  2. Asi nebudete takový kopyta, jako my dva s Justýnkem:-). Bratr to vzdal hned od počátku a už chápu proč... Zkrátka nám to nejde a místo přepínání se nám to v jednom kuse jenom vypíná. Bude to rukama.
    Co se týče tématu fotografování, musím říct, že já považuji estetickou budovu za velmi sexy - zvlášť některé budovy:-)

    OdpovědětVymazat
  3. No, přepínat nám taky nejde, jenom mezi mailama. Ale ne na bloggeru. Takže se musíme odhlašovat a přihlašovat. Vyřešily by to prej i dva prohlížeče otevřený zároveň, ale naše stará plečka už by to nezvládla. Jsme rádi, že jako já neodmlívá nad mojí tvářičkou (když bratr upravuje fotky). :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naše plečka nezvládá ani přepínání mezi maily - výsledkem je toliko to, že se oba spontánně po pár minutách odhlašují... Ochrana dat je občas slušně řečeno k prdu. Dva prohlížeče jsme taky naivně zkusili - plečku to před chvílí spolehlivě kouslo, takže došlo na reset.
      Ještě že neupravujeme fotky, to už by asi vyhořela:-)

      Vymazat
  4. Super, že je tady pěkně zblízka, když si rozkliknu fotky, jde dobře vidět jeho obočí. Ráda zkoumám jak mají panenky od Implu obočí, každá úplně jinak. Některé firmy dělají takové nějaké na každé hlavičce podobně vedené čárky a ty obočí jsou na pohled skoro stejné, ale Impl mají fakt co obličej, to originál, díky obočí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, máš pravdu! Toho jsem si dřív nikdy nevšiml. Justýnek má vážně jiný obočí než Flavián. To jsou věci. Škoda jenom, že Impl nedělá ty face-upy o něco trvanlivější.

      Vymazat
    2. Já si toho taky předtím nevšiml - ale mně jako naprostého amatéra ani nenapadlo, jakých věcí (a detailů) se dá všímat. Díky za upozornění! Hned jsem ještě daleko pyšnější na malý originál, který doma mám! Ty taky, Psisko, že?

      Vymazat
    3. Flavián je originál bez ohledu na obočí. :-D

      Vymazat
  5. Ehm... Justýnku a Sebastiane, ujišťuju vás, že nejste v "kopytovství" sami. Sice máme několik účtů, ale plete se nám to! A taky mě to na Piskův blog kvůli nízkému věku nechce pouštět, tak tam lezu a píšu oklikou... Proč to na Psiskův blog nechce pouštět Rivila, vážně nechápu. Kvůli nízkému věku to asi nebude:-D My jsme na techniku doma všichni úplně pitomí.

    Ale nadávat na počítač se nevyplácí, on to pak člověku vrátí, jak jste se přesvědčili. Musíte si novou mašinku předcházet:-)

    Justýnek má tak krásnej čumáček! A máme radost z korálků! My tak rádi vidíme, že je nosí a sluší mu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, na novou slečnu Toshibu budeme hrozně hodní, slůvka křivého o ní neřekneme! Taky teď vůbec nemáme důvod, spíš si připadáme jako v kosmické lodi - a ještě hloupější než doposud:-). Ovšem i se staroušem noťasem se rozloučíme stylově - bude mít svůj nekrolog i s fotem:-)

      Vymazat
    2. Na nekrolog za noťas se těším! Ještě jsem nikdy nic takového neviděla:-D

      Jo! Už vím, na co jsem se chtěla zeptat... Budou zas nějaké zprávy z KLDR? Zrovna dneska v rádiu říkali, že soudruzi hrají pro rýži! Hudebníci stojí u rýžového pole a hudbou podporuhí růst rýže. To se opravdu vidí akorát v KLDR:-D

      Vymazat
    3. Leesil: Nejen v rádiu! Tak významnou zprávu si přece nemohou nechat ujít žádné seriózní noviny:
      http://www.lidovky.cz/v-kldr-posilaji-do-ryzovych-poli-kapelu-veri-v-lepsi-urodu-pnx-/ln_zahranici.asp?c=A120614_095946_ln_zahranici_mtr
      nezbývá, než přidat komentář kolegy z mých oblíbených stránek:
      Jejich jevištěm je rýžové pole!
      Jejich repertoár je vražedný!
      Jejich nepřáteli jsou hlad, bída, neúroda, jaro, léto, podzim, zima a líná rejže!
      Jinak, po skonu Milovaného Vůdce, kdy truchlilo celé pokrokové lidstvo
      http://www.youtube.com/watch?v=A9XIaZQRJNI&feature=plcp
      i celé pokrokové ptactvo
      http://www.youtube.com/watch?v=9lOt0D2dGcY&feature=plcp
      přicházelo z KLDR jen velmi málo pozitivních informací. Doufejme, že se to v dohledné době zlepší. Polní koncert talentovaných hudebníků věnovaný rýži je snad první vlaštovkou.
      JD

      Vymazat
  6. Ano - ještě jsem chtěl dodat, že JD ani v nejmenším nezahálí ajiž před časem mi zaslal úžasné informace o výrobě dámských hygienických potřeb v továrně na cigaretové papírky a o kosmetice s ženšenem... Pak to ale záležitosti posledních dnů převrstvily a málem bych na to zapomněl - takže díky za upozornění! Nachystám a vystavím, protože to vážně stojí za to:-)
    "Jejich repertoár je vražedný!" Jo, jo, jo!:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen mě tak napadá, on ten Kim je asi opravdu z vajec. Jak při jeho narození, tak při jeho smrti se vyskytly nezvyklé úkazy. Pominu-li jevy jako je dvojitá duha, zjevení hvězdy, či popraskaný led, pak z živých tvorů na obě události reagovalo jen ptactvo. Při jeho narození začaly zpívat vlaštovky, při jeho úmrtí ve městě Hamhung obletěl jeřáb sochu Kim Ir-sena než usedl na strom, kde sklopil hlavu a poté odletěl směrem k Pchjongjangu a teď ještě to video. Proč netruchlili savci, plazi, obojživelníci, ryby, hmyz? Nevěřím, že by např. všichni čolci byli reakcionáři, zajisté jsou mezi nimi i přesvědčení komunisté. Prostě jen nejsou blízcí příbuzní. Inu, Kim je z vajec.
      JD

      Vymazat