středa 27. června 2012

Fotili jsme pro Grace :-)

Včera nám pražící slunce krásně pozebrovalo balkon - a mně se hned vybavila scéna z Dokonalého světa, jak slečna Michelle komandovala fotografa George, že má moc měkký světlo, že ona chtěla ostrý stíny... Měli jsme stíny jedna báseň, tak jsme se toho rozhodli využít - a taky toho,že máme půjčený foťák - a zkusili jsme trochu zafušovat do oboru módní fotografie...
Justýnek se ujal role modela a já si hrál na George:-). Pustili jsme si k tomu inspirující hudební kulisu (jelikož už opět pár dnů vyznávám svou starou víru, tak samozřejmě Placebo, koncert z Vieilles Charrues)
Jo - co se u módní fotografie ještě uvádí: 
Styling by Sebastian
Make-up Impldoll
Osvětlovač - hvězda spektrální třídy G2V, třída svítivosti V (tedy Slunce:-D)
Značky oblečení a doplňků vždy u fotografie.
Tak.

Košile s krátkým rukávem a rifle Alice's Collection, bižuterie teta Leesil.
Krabička je z Jysku - Justýnkova truhla na šaty:-)





Oblečení a doplňky předchozí, boty - hm, to už si nepamatuju, ale byly z Hongkongu :-).



Košile a rifle Alice's Collection, náhrdelník Hector's Jewellry (tedy od Psiska:-)), náramek Leesil:


Tričko Sebastian, rifle Alice's Collection, náhrdelník Hector's Jewellry, náramek Leesil:





A na závěr snímek jako stvořený pro Gay Times:-)


Zdá se, že se Justýnkovi pózování pro módní fotografie zalíbilo...
Bude-li nám vrchní osvětlovač i nadále tak nakloněn a nebudou-li se fotografovi třásti ruce, nafotíme asi ještě volnočasovou kolekci s "outdoorovým" oblečením... Třeba se ozvou i z Grace:-).

19 komentářů:

  1. Fotka pro gay-times je tak slintací! :-)
    A já jen doplním, že boty jsou z "ebayového" obchodu Releaserain (který má ve znaku sluníčko a duhu). :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Já jsem z ní taky na větvi:-) A přitom je taková "zadumaná"... To je celý Justýnek, on umí být koketa jen tak jakoby mimoděk... jinak působí strojeně (třeba ta fotka,jak klečí). Gay-timesovská je taková prostě přirozená - model se zamyslel, a byl nečekaně zblejsknut:-)
      A moc díky za doplnění informací o botách!

      Vymazat
  2. Tak vidím Sebastiane, že ty moje plky o spektrálních třídách hvězd se ujaly. :o)) Jen se to nedá moc používat na veřejnosti. Mluvíš-li o archeologické lokalitě Bubaň-Kakaň, okolí sice taky neví co to je, ale alespoň se všichni pobaví názvem, ale když mluvíš o spektrální třídě G2V, jsi prostě za ufona. ;o) V každém případě budu držet pěsti, aby tento zdroj světla spektrální třídy G2V vydržel svítit co nejdéle a tys mohl udělat co nejvíc fotek. :o)
    JD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také doufáme:-). Dnes nám byl zdroj světla neobyčejně nakloněn - tak teď jen přemluvit Justýnka, aby mi dovolil jeho akty zveřejnit:-)

      Vymazat
    2. Akty? To jako že byl Justýnek nahatej? A to jako úplně? A nebude se Justýnek stydět? To by mě zajímalo, jak ho budeš přemlouvat. Když jsme byli na Brdu, tak se styděl a před lidma nechtěl vystrčit ani nos a teď že by vystrčil... no nevím, nevím.
      JD

      Vymazat
    3. Ano, ano, byl nahatej. Úplně. Ta Týfová:-). On se hrozně stydí naživo, ale přes objektiv už tak ne - teda aspoň ne přede mnou (a sv. Brianem:-D).
      Přemlouvám ho tak, že mu slibuju, že z toho ve photoshopu udělám černobílé umění - Drtikol hadr:-)

      Vymazat
    4. Lidi žasnou, když se Justýnek obnaží, u Flaviána zase žasnou, když se řádně oblékne. :-)
      Mám moc rád černo-bílou fotografii (nemyslím šedo-šedou, kdy všechno splývá v jednu beztvarou hmotu) i sépii! Ale Flavi má sotva pět monochromatických fotek. Jemu totiž vyloženě sluší barvy.

      Vymazat
    5. Rozdíl mezi Flavim a Justýnkem jsi tedy vysekl naprosto přesně:-). Oni jsou vážně dva protipóly - Justýnek je "od přirození":-) takový monochromatický: černé vlásky, bílý ksichtík, takže jsem zjistil,že mu černobílá úprava nejen sluší,ale u těch aktů kolikrát poznám upravovanou fotku jen podle změny barvy šperků:-)

      Vymazat
    6. Zase jsem si vzpomněl na Unifiction: Přirození, buďme přirození! Přirození, odhalme přirození!
      Aneb Na světě je krásně, když jsme nahatí, pějme o tom básně, nelezme do gatí. Bůh nás stvořil z lásky, abychom žili v míru, chlapcům dal ocásky a holčičkám víru. :-D

      Flavi má tak krásnou barvu vlasů a očí, že je mi vždycky líto o ní přijít. Navíc mu vyloženě seknou ty zelený tapety, co mám v ložnici. :-)

      Vymazat
  3. Je vidět, že focení Justýnka baví:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle je ale fakt zvláštní. Já si pamatuju, že ta košile byla červeno-bílo-modrá. A tady na těch fotkách vypadá, že je červeno-bílo-šedá. Jak je to možný? No, ať už má jakoukoli barvu, stejně Justýnkovi sluší víc než mně.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak mi to nedalo a mrknul jsem na ni do Jusstýnkovy almárky - sestává z barev červeno-bílo-černých, s úzkými tmavozelenými proužky:-). Modrá tam vážně není:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cože? A došla vám vůbec ta samá košile? :-) Protože na našich fotkách je červeno-bílo-modrá a na fotkách u AC taky: http://www.alicescollections.com/asb001-1-in-stock-p-4707.html?cPath=3_165

      Vymazat
    2. Možná ji cestou vyměnili trpaslíci:-). Ale modrá tam vážně není. To se jen tak možná zdá:-)

      Vymazat
    3. Anebo je jeden z nás barvoslepej. :-)

      Vymazat
    4. Ani jeden! Teď jsem to zkoumal na denním světle - nedalo mi to, no:-). Modrá se tam ve stopovém množství nachází - při určitém lomu světla se ta černá modře leskne!

      Vymazat
  6. Ať se na to dívám jak chci, tričko od Sebastiana se mi líbí nejvíc. :-) (A košilka)..:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och, moc děkuji za poctu:-). A to kdybys věděla, jaká to byla zoufalá nouzovka! Justýnek totiž dorazil dřív než jeho oblečení a tak jsem se mu pokusil něco spíchnout - aby to hlavně bylo co nejjednodušší, protože já nejsem nic moc švadlena:-). Takže jsem použil jako trubku konec jednoho svýho starýho trička s dlouhým rukávem - a pak jsem se jenom divil, jak ta barva Justýnkovi sluší! A naši dvorní šperkaři byli tak hodní, že Justýnkovi pružně dovyrobili šperky, co by mu se zelenou ladily:-)

      Vymazat
  7. Je to ale fotomodel! :-) Mi se tady nejvíc líbí v riflích a košili. Ale úplně nej je stejně v tom "rockerským" v jiném článku.

    OdpovědětVymazat