středa 27. června 2012

Pruhované odpoledne

Tak. Je po 22 hodině a po večeru plném lichocení Justýnek nakonec dovolil, abych uveřejnil jeho akty.
Jsou cudné - jinak by to ani nebyl Justýnek:-).
(Mně osobně přišla daleko rajcovnější poloobnažená fotka s riglema z předchozího photoshotu.)
Ty pruhy ale za to stojí - což nakonec uznal i náš stydlivka.
Předkládáme tedy něco v naturální verzi (kde je stejně dominantní černá a bílá:-)), a pak taky něco pokusu o černobílé a sépiové umění, případně obého - pro srovnání.
Budiž nám Drtikol lehký! :-)










5 komentářů:

  1. Jsem ráda, že Justýnek povolil uveřejnění těchto fotek. Vypadá totiž báječně. Obzvláště poslední fotka se mi strašně líbí.
    Kaoru

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné pruhy! :-) Můj favorit je taky poslední fotka. A třetí fotka. Jen si říkám, že modelové někdy opravdu zakusí. Sedět nahatej na dlaždicích... hmmm... :-) Viděl jsem už ale i fotku, kde zcela nahá slečna seděla na obří kostce ledu. Zajímalo by mě, jestli to přežila ve zdraví. Sedět na studeným je přece nejlepší způsob, jak si uhnat zánět močáku nebo vaječníků! (Ne že bych na to byl odborník. :-D)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkujeme za uznání - hned Justýnkovi vyřídím, že jeho obětavost byla oceněna:-)
    O té kostce ledu mu ale říkat nebudu, aby se nelekl:-). Ale třeba byla ta kostka photoshopová:-). Vzpomněl jsem si na zoufalého George v Dokonalém světě: "Jasně, babu naklíčujem, kobylu naklíčujem, ten plot, vole, taky naklíčujem, celej svět naklíčujem...":-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi moc dobře věděl, že všechno naklíčovat nejde. :-) Já bych řekl, že ten led byl ale pravej. No, posuď sám, uložil jsem si tu fotku tehdy do oblíbených: http://roderikgalant.deviantart.com/favourites/?offset=96#/due323 Soudě dle jejích bradavek bych řekl, že té slečně byla opravdu zima. :-)

      Vymazat
  4. Justýnku, ty jsi takový zlatíčko!

    OdpovědětVymazat