sobota 29. prosince 2012

Kočičí princ :-)

A je to kupodivu Justýnek :-)
(Pokud jste čekali někoho jiného, tak až někdy příště :-D).
A teď už bez dlouhých řečí - jeho malé velké lordstvo se svými novými kočičími doplňky:





Tak jak mi to slušelo...hm?

13 komentářů:

  1. Slušelo. A ze všeho nejvíc v kombinaci košilka s mašličkou a kočička.

    OdpovědětVymazat
  2. Justýnek může být moc spokojený:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ani neví, že tyto krásné šmuky pocházejí ze Zverimexu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve zverimexu mívají moc hezké věci:-)
      Přiznám se, že výraz šmuk nesnáším.
      Justýnek dostal moc hezké vánoční dárky, mí kluci bohužel nedostali nic (tedy nesmím zapomenout, že dostali dva náhrdelníky od Lenky, ale to je všechno), ale to se nedá svíit:-)

      Vymazat
    2. A ta objednávka oblečení, to nebyl dárek? Přece nemůžeš za to, že to Ježíšek nestihl doručit:-)
      Je pravda, že Justýnek už měl tak bohatého "předJežíška", že kočičky ze Zverimexu byly=plná náhoda a zcelamimo plán... ale prostě jsem je musel koupit:-)
      (A to slovo už před tebou nebudu říkat:-D)

      Vymazat
    3. No jo, když ono to vypadá, že ta objednávka bude kdo ví kdy:-( Lawri má taky smůlu:-(
      Justýnek měl bohaté Vánoce, ale on si to zaslouží:-)
      Jo, to slovo prosím neříkej, kroutí se mi z toho palce:-D

      Vymazat
    4. No a ještě nezapomeň, že Rivil dostane krásnou super róbu! Pod stromeček na nějaký Vánoce. :D Možná, uvidím jestli to půjde. a taky jak to půjde! :D A Vlčák má slíbený kalhoty. Achjo, já asi přestanu slibovat (ale už to mám pro Vlče nastříhaný!)

      A mě se "šmuk" taky moc nelíbí, zní to.. jak něco podřadnýho. A to tyhle kočičky rozhodně nejsou. Justýnkovi ohromě sluší. Musím souhlasit, že nejvíc v kombinaci košilky a černý kočky. Ta s růřovou mašličkou se mi moc líbí na kalhotech, vypadá to frajersky! A není ona náhodou z nějaké pohádky?

      Vymazat
    5. Z pohádky? Víš, že nevím?

      Vymazat
    6. Ano, vypadá jako Marie z pohádky od Disneyho. Tady to je http://disney.wikia.com/wiki/Marie (a jestli je to ona tak se s Justýnkem dobře našli. :D)

      Vymazat
  4. Flavi dostává dárky tak nějak v průběhu celého prosince, dokonce i pod stromečkem něco měl. :-) A ještě dostane něco "málo" v lednu - od vánoční víly, která nestíhá, ode mě (kabátek) a ještě pojede na týdenní dovolenou (sám, čili doufám, že nenastane nějaká katastrofa). :-) Ale co bych mu to nedopřál, on je můj rozkošný požírač peněz. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohatý Ježíšek - základ spokojeného soužití? :-D
      Flavi se má!

      Vymazat
    2. Když jsem byl ještě štěňátko, moje babička mi napsala do památníčku: Brát plní tvoje ruce, dávat plní tvoje srdce.
      Takže asi tak. :D

      Vymazat