čtvrtek 20. prosince 2012

Volební speciál z Koreje 2. - animovaná verze :-)

Nemůžu odolat. Ještě ten samý den, co nebohý Hero zabloudil ve své touze dostát svým volebním právům, se na jeho účet objevil úžasný kreslený fanart-komiks: "Dobrý občan Joongie jde volit!" Je na oficiálních fanouškovských stránkách, lavinou se šíří na Twitteru, ale vzhledem k tomu, že všichni zdejší (kromě mě:-)) jsou na FB, tak jsem se rozhodl dát ho aspoň sem.
Nejprve "původní znění" - překlad je vespod:

Good Citizen Joongie Goes to Vote!



Joongie: Uncle, I want to vote for the presidential election
Staff: Sure, please show me your ID card.
Joongie: here~ ^^
ID CARD:
Kindergarten ID
Class: Rose Class 3
Name: Kim Joongie
Age: 6
Staff: “er… kiddo, you’ve got the wrong place. the mock election (for kids) is held on the second floor at the children’s playground~”
Joongie: but uncle i’ve been queuing for half an hour…….. let me vote….. actually, i’m just baby-faced, i’m 26 this year…… it’ll be super embarassing to walk away from here T_T
Staff: “er… i really can’t, the machine i have here states that your age at heart is only 6…..”
Joongie bawls. T^T
Meanwhile JJ receives a text on his phone:
“Mr Kim Jaejoong, please make a trip to the school. Joongie is missing; he ran away this afternoon.”
JJ: OHMYGOD *facepalm*


5 komentářů:

  1. Já se tomu pořád tlemím jako pako :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky:-D. Úžasný je ten obrázek, jak tam dělá smutné oči na "strýčka" z volební komise:-).
      No a průkazka ze školky je bezkonkurenční! Já chci taky takovou...!

      Vymazat
  2. Ještěže tě máme! Já sice pořád nenápadně "zkoumám" twitter, ale nějk jsme si ještě neporozumněli. :D (chodím šmírovat Andreje..xD)
    A prostě je to moc. Smutné oči na strýčka jsou nejlepší. A taky fotka na ID. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky tam ne všemu rozumím:-). Ale je tam Hero, že:-).
      Ale třeba se tam potkáme! Justýnek už brblal, že dávat jeho obrázky na twitter je jako házet je do kanálu - což nechápu: to nestojí o fanoušky v Asii? :-D

      Vymazat
  3. Až si budete vyřizovat průkazky do školky (počítám, že Hiroko jí bude chtít taky), tak mě k tomu přizvěte:-D

    OdpovědětVymazat