středa 19. prosince 2012

Volební speciál z Koreje:-)

Dneska nastal ten slavný den, kdy v Koreji (Jižní) volí nového prezidenta... Po I Mjong-bakovi úkol nelehký, tak i Plyšový bůh vytáhl nový svetr a uvědoměle vyrazil k volbám...


Photobucket

30 minut si postál ve frontě, aby mu pak u stolečku pán mile sdělil, že vlezl do špatné místnosti:-)

Photobucket

Photobucket 

Photobucket 

Photobucket

Ano, ani Plyšový bůh není neomylný:-). A jelikož různí fotografové jsou všude, nemohl se ze svého trapasu v tichosti odplížit, jsa přistižen a zvěčněn... Ale co, není nad to pobavit spoluobčany:-).
A tak se to rozhodl korunovat na Twitteru vlastní reportáží  z úspěšného nalezení správné volební místnosti a zdárného dokončení mise:-):

Vložený trvalý odkaz obrázku



 A cca 15 minut poté:
 
Vložený trvalý odkaz obrázku

Text tweetu zněl "Ach můj bože!" Pro pobavení - korejsky to je: 오우 맙소사
 
:o)
 
 

16 komentářů:

  1. Hero je jak já! Když chodím volit, bedlivě sleduju šipky, ale i tak jsem schopná dojít jinam :-D Skvělý report :-D

    Žabža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta historka je prostě boží:-). Nemohl jsem si pomoci.
      Hero je chudák - my, když někam blbě vlezeme, tak si to můžeme nechat pro sebe... on má trapas napříč glóbem:-)
      Během hodiny až v ČR! :-D

      Vymazat
  2. Sebastiane, tady jsem se trochu zacyklil. Prosím Tě, koho vlastně oslovuje Plyšový bůh, říká-li "Ach můj bože"? Je sám sobě svým vlastním bohem, nebo má nadřízeného? ;o)
    JD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky! Proto jsem to také sem vyplesknul, k veřejným konzultacím:-)
      Já hlasuju pro to, že Plyšový bůh by měl mít nějakého nadřízeného (i když je sám sobě zajisté bohem:-D)... Nadřízeným myslím něco víc avýš než kočku a 8 starších sester:-).
      Možná to bude jako v Pratchettovi - jak se Smrť mohl rozštěpit na spoustu menších smrťů, aby nemusel všude osobně... a Krysího smrtě si tak oblíbil, že mu dal vlastní existenci... já bych to tak viděl i s Bohem a Plyšovým bohem.
      Teda aspoň my, plyšoví mazlíčci, tomu věříme:-)

      Vymazat
    2. Ale co, když Plyšový bůh je sám oblíbený odštěpek?

      Vymazat
    3. Teď, když to tak po sobě čtu,... XD Koukám, že jsem mimo. :D Achjo, beru si svůj horečkou zmítanej moze a jdu o dům dál. :D Já to prostě vidím stejně. Plyšovej bůh je jako Krysí smrť. A oba jsou nejlepší. :)

      Vymazat
    4. Brzo se uzdrav! A nic si z toho nedělej - dneska je divný den. Aspoň jsi nešla volit do špatné místnosti:-)

      Vymazat
    5. No to se mi u nás nemůže stát. :D Leda že bych minula budovu. :)

      Vymazat
    6. Aha, takže plyšanství (plyšismus?, plyšlám?) je sekulární kvazimonoteistické náboženstí s prvky dualismu, polyteismu a panteismu. Vynechal jsem něco?
      S tím štěpením je to pěkné, jen nevím, jestli by šlo rozdělit Kima na milióny a milióny malilinkatých Kimíčků, kteří by zaplavili svět. Tedy, hmm, no vlastně šlo, ale to snad neee.
      JD

      Vymazat
    7. Hezky jsi to napsal:-). A nic jsi nevynechal, i to že následné štěpení již odštěpených entit - to fakt neee. Eeek! :-)

      Vymazat
    8. Jo - málem bych zapomněl: já bych hlasoval pro plyšismus:-)

      Vymazat
    9. Já asi taky, on ten plyšlám vypadá strašně militantně a fundamentalisticky. To aby se jeden bál, že bude zmasakrován plyšákama.
      JD

      Vymazat
  3. Já to vidím tak, že Hero je plyšový velvyslanec plyšového království. A Hero je syn velkého Plyšáka a jako korunní princ má jako plyšový velvyslanec výsadní a mooooc důležité poslání:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně! A jelikož dřív (a někde i teď) korunní princ a král = bůh, tak to taky sedí! Plyšismus je dokonalý a nemá chybu:-D

      Vymazat
    2. Jo! Jsem hrdý PLYŠISTA!

      Vymazat