neděle 9. prosince 2012

V zimním lese

Nastává období, kdy pravověrní běžkaři neustále obhlížejí terén, "jestli by to už šlo"... Rozuměj: nazout běžky u baráku a vyrazit i v nížině, ne se trmácet až do hor.
I my jsme vyrazili na obhlídku terénu. No, prozatím by to nešlo (taky všechny nadšené běhny, které jsme cestou potkali, běžely po svých, ještě bez prkýnek...).
Zato se mi ale, byť jenom mobilem, podařilo vyfotit něco kouzla zimního nížinného (tzv. lužního) lesa...









Poslední fotka je zároveň skrývačka - "Najdi bílého psa" :-D

11 komentářů:

  1. Musela to být krásná procházka. Ty fotky působí tak tiše, klidně. Zima má své kouzlo:-) A tvůj mobil dělá dobré fotky!
    A lužní les v zimě je lepší na procházky, člověk se nemusí bát, že bude sežrán komáry:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak - žádní komáři, žádné bahno:-D

      Vymazat
    2. Skrývačku jsem uhodla:-D
      No jo, my jezdíváme taky do lužnho lesa a vždycky jsme celí poštípaní od komárů, ovádů, kopřiv a zapatlaní bahnem. Ale ono to k tomu asi patří:-D

      Vymazat
    3. My teda nemáme lužní les, ale obyčejnou monokulturu a stejně vždycky prcháme, jakoby nám za patami hořelo, když se na nás ty štipy sletěj..:D

      Vymazat
  2. Brrr! Tvůj blog mi právě snížil už tak dost nízkou teplotu v bytě o další stupeň. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radši si přitop, chystám adventní speciál z Koreje:-D

      Vymazat
  3. To je taková krása! Já jsem teď byla u nás doma a tolik krásy, ale jen přes okno. No a kousek pole, kde se venčí nás pan B. :D Hold povinnosti do školy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš, jak ti rozumím - 8.1.2013 mně čeká to velké školní finále... Myslím, že přes Vánoce tady z toho regulérně polezu po zdi.

      Vymazat
    2. Justýnek ti určitě pomůže to ve zdraví překlenout a my ti budeme moc držet palce! :)

      Vymazat