sobota 8. prosince 2012

Justýnek a krása okenních skel

Dneska po ránu se Justýnek seznámil s dalším prvkem zimy a zimních radovánek...




9 komentářů:

  1. Jééé! Pořád nosí mikinku ode mě! :-)
    A líbí se mi třetí fotka. Tam Justýnek vypadá, jako by říkal: "Jů, co to je?!"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však to taky říkal:-D.
      Ano, mikinku od tebe si neobyčejně oblíbil - ona mu taky moc sluší!

      Vymazat
  2. Justýnek má tak krásný kukuč, já bych ho pořád muchlovala:-)
    A pořád si říkám, jak mu ty vlásky sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj malý "plyšáček" vzkazuje, že moc děkuje za lichotky - a že až se zase uvidíte, rád se nechá od milé tety muchlovat:-D

      Vymazat
    2. To budu šťastná jako blecha:-D

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Tak to prozatím ještě ne... Však když jsme se pak vrátili z výpravy do zimního lesa, byl pekelně uražený,že jsme ho s sebou nevzali. Příště to napravíme.

      Vymazat
    2. Ono ho to přejde, až bude chvíli klepat kosu. :-D Flavi se mnou taky rád chodí ven, ale teď mu VŮBEC nevadí, když ho nechám doma.

      Vymazat
    3. Je, tak to se moc těším na fotky! Snad se ty krásy budou Justýnkovi líbit. My s Vavřinečkem jenom moc doufám, že nám sníh na Suchdole vydrží tak krásnej i do víkendu, abysme se mohli vyfotit..^^ Ale případně hold budeme mít fotky jen koňovací-praxovací. :D (Já se těším a princ se těší, až mě uvidí dřít a až uvidí koně, po dlouhé době..:))

      Vymazat