pátek 13. července 2012

Ideální bydlení :-D

V současné době spousta lidí preferuje různé typy bydlení, "podle vkusu každého jednotlivého soudruha", že:-D - někdo rodný domek, někdo loft, někdo zámek či malý kolchol... Ale mnozí se shodnou, že důležité je i bezpečné bydlení - a jak jsem se včera dozvěděl od rozchlámaného bratra on má v tomto momentálně jasno!
Pokud tedy chcete znát adresu v současnosti asi nejbezpečnějšího bydlení na světě, jsou to drahé londýnské lofty v bývalé viktoriánské sirkárně - Bow Quarter.



Pokud se ptáte proč, tak vězte, že v rámci bezpečnosti byly totiž na střechu umístěny střely země-vzduch (tuším, že bratr říkal Thunderbirdy). Vyhlédnete-li tedy doma na Bow Quarter z okna, vidíte momentálně toto:



Kdo by nechtěl takový bezpečný barák, že?
A to prý jsou někteří z nájemníků nespokojení a rakety na střeše nechtějí! Nevděk! Chudák Boris Johnson, to má tedy občany...




Zlí jazykové sice tvrdí, že rakety tam nejsou kvůli zcivilizování okolního East Endu, ale proto, že vedle je hlavní olympijský stadion, ale to je určitě jenom náhoda...
Stejně jako to, že na Temži momentálně kotví největší válečná loď HMS Ocean s bojovými vrtulníky Apache a nebe nad Londýnem mají střežit stíhací letouny Eurofighter Typhoon, které už se houfují přímo na londýnské základně RAF v Northoltu...
Bezpečnost olympiády? Možná...
Ale pokud to nevíte, tak Boris Johnson byl na další 4 roky zvolen starostou naší božské metropole... a já si pamatuju, jak říkal, že on s East Endem zatočí...
Tak proto :-D.

Já být nájemníkem, už sepisuju petici, aby mi tam ty rakety nechali i na potom... Jeden nikdy neví, kdy se mi Thunderbird bude hodit:-).
Loňský srpen ještě není tak távno - a jak by tehdy byl leckdo za raketku na střeše vděčný... sice spíš za typ země-země (ono ve vzduchu málokdo rabuje), ale člověk nesmí být malicherný...
Doufám, že Boris dá nabít i HMS Belfast u Toweru - to by byly teprve manévry!
:-D



6 komentářů:

  1. Dneska jsem si koupila Země světa - celé číslo je věnováno Londýnu, tak by se ti to třeba mohlo líbit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, je to moc zajímavé číslo! V Londýně mají všechno:-) A moc mě zaujal článek o londýnském metru.

      Vymazat
  2. Thunderbird TB1 v akci.
    Pozor!!! Jen pro otrlé! Kdo nesnáší pohled na krev a mrtvoly, ať se raději nedívá:
    http://www.youtube.com/watch?v=g7pOTEuRFlM&feature=player_embedded
    leč dobro nakonec vždycky zvítězí. Zde vše od začátku:
    http://www.youtube.com/watch?v=4U6eY3ZA5XQ
    ;o))
    JD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane jo - 60.léta?! A já si až doteď myslel, jaký byl loutkový Team America originální počin - a ona vcelku vykrádačka:-)-
      Hm... to by mě zajímalo, jestli jsou uvnitř pořád...

      Vymazat
  3. Když jsem byl malý, myslel jsem si, že na střeše našeho paneláku (stejně jako na střechách všech ostatních výškových budov zhotovených z panelů) je bazén. Londýnské děti si možná myslí, že rakety na střechách jsou běžným vybavením každého bytového domu.

    OdpovědětVymazat