sobota 6. srpna 2011

Jak krásně vyrůst

Tohle prostě musím...
Můj zbožný obdiv k darům korejské země už je asi dostatečně profláklý - patrně i co se chlapecké a pánské populace týče :-).
Nejzbožňovanější modlou pak pro mě byl vždycky Kim Jae Joong (přezdívaný Hero) z DBSK. Kdybych byl císař Hadrián, prohlásím ho za boha, stejně jako on prohlásil Antinoa.
Narcistně jsem k němu vzhlížel a nechtěl jsem nic míň (či víc:-)), než vypadat jako on... (A to je, milí přátelé, rozdíl mezi holčičkou a narcisistickým chlapečkem - já nechtěl, aby byl tady a aby mě miloval. To v žádném případě! Vždyť by byl hezčí než já - a hádali bysme se o zrcadlo!) 
Myslím, že kdyby se Hero narodil dřív, rozhodně by ho někdo za boha prohlásil - v současné Koreji by podle jeho ksichtíku mohli přinejmenším navrhovat panenky...
Ano - tohle je živé! A k vidění v požehnané korejské zemi...



Tenhle image (on Hero těch účesů taky vystřídal spoustu), jak asi zasvěcení vědí, byl taky inspirací pro jistou postavičku z vyprávění Vypravěče... 
Ale bohužel i ti nejroztomilejší korejští chlapečci jednou musí vyrůst - tam to sice trvá kapku déle, protože oni v Asii všichni vypadají nějak mladší, ale i v Zemi jitřní svěžesti ta chvíle jednou nastane... A člověk si říká: Co asi může vyrůst z něčeho tak roztomilého, že to vypadá jako plyšová hračka? A chci to vůbec vědět?
V Herově případě by to byl hřích nevědět. Matka příroda (nebo korejští bůžci, kteří si ho pěstují) se zkrátka rozhodli, že tenhle prototyp korejského princátka zachovají i nadále - ovšem v poněkud mužnější podobě.
A vůbec to není na škodu - posuďte sami:


Takhle vypadá Hero teď. A já myslím, že jsem se zamiloval. Tohohle pána bych rozhodně odnikud nevyhodil - ani z postele, ani od zrcadla... Přijde mi takový "bondovitý" :-).
Taky už teď točí filmy a fotí pro korejské vydání ELLE...





A zde je odkaz na celý photoshoot pro ELLE, kdyby byl zájem - skutečně stojí za to, titulek je "Lyrical Killer":-): http://elle.atzine.com/elle/elleweb_template_fashion.iht?contId=B11_20110225_08300
nebo tady (některé fotky se totiž liší):
Myslím, že duchovní propojení na opačný konec světa nějak funguje - Vypravěč by mohl mít radost. Zdá se, jako by v Koreji věděli, pro koho byl malý Hero modelem...


P.S.: Nad tím kabátem slintám taky... Nevíte někdo, kde by člověk sehnal březnovou korejskou ELLE? :-) Ale vážně!

12 komentářů:

  1. Tak Joongie je tá najlepšia možná voľba. Ale naozaj sa mi zdá, že on vekom nestarne. Vo videoclipe na Balloons (mimochodom vždy, keď to pozerám dostanem záchvat smiechu)vyzerá tak na 16 možno na 17. Ale to robia tie blond vlasy. Teraz, keď sa vrátil k svojej ako-tak prírodnej farbe a mierne schudol (vidíte to aj vy? Mne sa zdá, že má nejaké výraznejšie lícne kosti.) sa z toho roztomilého zajačika stal muž. Teda aspoň v rámci možností. :D Ale stále je to ten najviac sexy chlap, akého poznám!

    OdpovědětVymazat
  2. Video k Balloons, to je vážně nářez - taky se u toho vždycky válím smíchy:-).Používám ho ve chvílích těžkého smutku a deprese na vylepšení nálady. Já bych ale neřekl, že by Hero zhubnul - koukám tu na svou skutečně velmi rozsáhlou sbírku jeho "dětštějších" fotek, a když vidím, jak mu padaly rifle z boků, tak se mi zdá, že ten jeho ksichtík byl zkrátka jenom dětsky nevyrýsovaný... Zkrátka dospělost :-). Zvýraznily se mu lícní kosti a i po těle už není nijak hubený... Souhlasím bez výhrady, že je to nejvíc sexy chlap, co znám - kde jsem četl, že prý byl dokonce v jakési anketě zvolen za nejvíc sexy chlapa celé východní Asie - včetně Číny!

    OdpovědětVymazat
  3. Hej, tiež som to niekde čítala. A však zaslúži si, chlapec. Kam sa hrabú hollywoodsky herci? :D Aj keď, keď som povedala bratovi, že si myslím, že najkrajší muži sveta sú aziati tak mi povedal, že som lesba. Ale tak troška ženskejšie rysy tváre nevadia....aspoň sa z nich stávajú zlatý ukeovia :D (duša yaoistu sa nezaprie). A Jaejoong sa dobre páruje keďže mali medzi sebou v skupine dobré vzťahy...len ma serie,že sa rozpadli :/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásně vyrostl.
    A co se týče ELLE, hm zkus se zeptat na blogu Harajuku nebo na Zpovědnici.. je spousta Lolitek/Gyaru..etc, které Elle vlastní nebo ví, jak se k němu dostat. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Lesba? Tedy nad uvažováním některých lidí mi zůstává rozum stát. :-) Takže pokud se nějakému muži líbí vysoké, krátkovlasé ženy v riflích, tak je gay? A žena, které se líbí chlupatí chlapi, je zoofilní? :-D
    Přemýšlím, kdo připadá mně nejvíc sexy. V zájmu spravedlnosti budu počítat jen ty živé, ne BJD. To by pak na celé čáře vyhrál Sol. :-) Hmmm, co se živých lidí týče, mám poněkud zvláštní vkus. Osobně mám radši hubenější a nenápadnější, ze kterých se pak vyklube pěkný zvrhlík. :-) Ti jsou můj typ.
    Svého času byl můj jasný favorit Dave Gahan po čtyřicítce (před čtyřicítkou byl teda děsný ucho :-).
    No, a když jsme u těch Asiatů, tak nejkrásnější mi přijde Sakito z Nightmare. A ještě mi přijde velmi rajcovní Hizumi z D´espairsRay (http://www.spiegel.de/img/0,1020,615915,00.jpg). Tyhle dvě VK kapely ale neposlouchám (jen) kvůli jejich členům. Prostě se mi líbí ta hudba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravim
      Libilo se mi jak pisete, ze se Vam kdysi moc libil Dave Gahan po po ctyricitce! :-D moje rec, toho kdyz jsem videla, tak jsem padala do vrtule... :-D v tom veku byl nejhezci... :-)

      Vymazat
  6. Kissaki: *chvilka souznění* Hizumí.. Musím se krotit, Shinnya mě naučila, jak ho mít ráda a teď už se ho nemůžu zbavit..:-) A k tvojí fotce přidávám ještě jednu, kterou mám i jako placku..^^ (http://i55.servimg.com/u/f55/12/75/89/47/hizumi10.jpg)

    A uvažování některých lidí.. má cenu to komentovat, vždycky bude někdo..:-)

    OdpovědětVymazat
  7. :-) Já taky vždycky myslel, že co se týče sexuální orientace, je důležité ještě něco jiného než obličej... No, tak teď mi došlo, že já jsem na chlápky v kvádru... (ovšem s patřičným tělem a šikmýma očima). Takže ne, "chvilka souznění" se nekoná :-)
    Hiroko: nevím, jestli jsem to dobře pochopil - nebo jsem tele, co neumí na netu nic najít, možná jsme si nerozuměli - sehnat ELLE není problém, ale korejskou z letošního března, to je oč tu běží :-) V jiných národních verzích Hero není...

    OdpovědětVymazat
  8. To já přesně myslím. Jsou slečny, co ví jak se ke korejským a japonským verzím dostat..:-) Krk na to nevsadím, ale mám pocit, že jsem někde viděla únorové korejské vydání, takže má slečna třeba i březnové..^^ Ale to vážně nevím..(a taky netuším, která slečna to byla, protože to bylo na začátku roku, kdy mě takové věci nějak nevzrušovali).. musel bys to vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahá - už chápu! Tisíceré díky - občas potřebuju nakopnout, než mi něco dojde :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Uhm, to byla spíš moje chyba, měla jsem říct, že myslím přesně to Elle, co myslíš to. Každopádně ti přeji úspěšný lov..:-)

    OdpovědětVymazat