pátek 2. srpna 2013

Plyšová anketa:-)

Tak jsem se v poslední době ocitl pod milým tlakem svých milých kamarádek - a to na téma, které by se dalo shrnout do věty: "Kdy dopíšeš Plyšového Mazlíčka"?
Přátelům, se kterým jsem v kontaktu, jsem odpovídal osobně, ale pak jsem se od Sungie dozvěděl, že existují i fanoušci, o kterých vůbec nevím a kteří si chudáci mezi sebou Mazlíka šíří pokoutně, protože jim vlastně nic jiného nezbývá...
No jo, je to pravda. Mazlíka jsem stáhl z ODG a já se stáhl též (ti, co tu éru pamatují, ví i důvod). Stejný je i proto, proč mám teď jiné jméno...
Ale o tom to být nemá - má to být o anktetě:
Tak tedy - kdo další ještě stojí o pokračování Plyšového mazlíčka?
Hlasujte a povzbuďte/nakopněte autora!
:o)



Já když tak už nějak vymyslím, aby se dostal k potřebným, ale neopakovala se situace jako před lety...

10 komentářů:

  1. Tak to já si s chutí "kopnu". :-D Fakt.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem sice jeden z těch prudičů, i když kňourám přes Žabžu, ale stejně! Na Plyšového mazlíčka čekám a budu čekat moc ráda! :) Jen abysme ti brzy nepřerostli přes hlavu. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já, já, já hlasuju pro Mazlíčka! :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já v prvé řadě děkuji Sungie za nabonzování :D a v druhé za výbornou nátlakovou akci :D A samozřejmě přidávám svůj hlas pro dokončení Plyšového mazlíčka.
    Kaoru

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji, děkuji, děkuji!
    Poctivě si tu dělám čárky - a ve chvílích pochybností a absence invence se k nim budu toužebně upírat...:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já též hlasuju pro pokračování a symbolicky nakopávám.Povídku by byla škoda nedopsat .Objevila jsem tě tady přes Belldandy v diskuzi o Roderikovi ,tak budu číhat jestli náááhodou neděláš potřebným radost.Sungii posílám velký dík.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Beru si to k srdci a vynasnažím se nezklamat:-). Myslím na dopsání dost často, ale čas chybí... Kde jsou ty doby, kdy jsem tvořil při marodění se sešroubovaným kolenem a času byly mraky...

      Vymazat
  7. Přidávám se k davům čekajících na dopsání, poslední doubou si na mazlíčky sice vzpomenu jen jednou za čas, ale to nic nemění na faktu že její nedokončení si nesu jako životní trauma :) Coco

    OdpovědětVymazat
  8. ak je anketa stále platná, tak aj ja stojím o ďalšie pokračovanie a "nakopnutie" autora do písania

    OdpovědětVymazat
  9. Ja som sa k tomu dostala tiež až teraz, a rada by som si prečítala ako je to s tým plyšovým zlatíčkom :)

    OdpovědětVymazat