úterý 20. srpna 2013

Invaze z Bangkoku - Ussiri Thanya: první minuty...

Sia (Xiah), náš snědý exotický krasavec, konečně dorazil...
Invaze thajského šmrncu a šarmu vtrhla do našich luhů a hájů dnes v poledních hodinách a s nebývalou intenzitou. Nejdřív to převálcovalo mě v Zemi za regálem - a už po pár vteřinách mi bylo naprosto jasné, proč se Sia všude tak dlouho zdržoval: na celnici, na poště, na překládce v Českých Budějovicích... A proč byli soudruzi v Číně tak roztržití, že mu zapomněli přibalit oblek... Teda ne že by ho potřeboval:-).
Naše seriózní vědecké pracoviště v Zemi za regálem si rázem proměnil v thajský noční klub bez ohledu na denní dobu. Děly se tam takové věci, že některé fotky jsou publikovatelné jen po desáté večerní, s varováním anebo na specializovaných serverech...
Hned brzy jsem zjistil, že přemlouvat ho, aby se nesvlékal, je zcela beznadějný počin. Že na rozdíl od Justýnka se pro pózování přímo narodil - a pokud ne, byl v tom v Bangkoku výborně proškolen. Tudíž už se neumí tvářit jinak než vyzývavě a je schopný zaujmout lascivní pózu i u kopírky...
A tak jsem jen cvakal a cvakal a cvakal...







No řekněte, přátelé, copak u tohohle šlo psát plán vědecké činnosti na roky 2014-2019?!
(To jsem si nevymyslel, to se po nás chce - najíždíme opět na pětiletky...)
Sia pro změnu najel na plán,jak všechny okolo donutit pozbýt zdravého rozumu zcela jiným způsobem, než je vyplňování tabulek a výkazů...








Ufff...
A doma pak následovalo seznamování thajského hvězdného modela a naší ztělesněné dětské nevinnosti - Justýnka... Ale o tom až příště, to je na samostatnou reportáž:-). Snad jen mohu prozradit, že Justýnek tu momentálně jen bez hlesu sedí, zbožně zírá a je zamilovaný až po uši.

A na závěr jeden všeříkající pohled...

Tak co bude?

9 komentářů:

  1. no teda... to je ale přírůstek... :D moc se těším na reportáž ze seznamování... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já tedy zírám. Naštěstí se Lawri momentálně zdržuje poněkud jinde a má i jiné starosti. A vlastně ani nevím, jestli mu chci Siu ukázat. :D Mám ho ráda tak nějak skrytě zkaženého a nedokážu si představit, co by s ním tohle udělalo.. (a taky stačí, že si tu slintám do klávesnice já, kdyby nás bylo víc, ooo chudák notebůček, to už by snad ani nezvládl) Každopádně je překrásný! Byla jsem ohromně zvědavá, jak na Siu, tak na barvu pleti a jsem velmi mile překvapená. Líbí líbí! Doufám, že se i s ním někdy potkám! :-)
    Každopádně znovu a potisící (i když to říkávám je Lawrimu..:D) Impldollí kluci z Childu mají strašně krásné zadky! Ty nejhezčí! ^^
    A taky se moc těším na seznamovací reportáž. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky zíral:-). Byla to smršť. Domů jsem ho nesl s obavami a měl přísně nakázáno chovat se k nevinnému děťátku mravně. Musím ale říct, že i když je Sia hrozně živelný - sám o sobě, tak k Justýnkovi se chová neobyčejně něžně a ochranitelsky.
      Mám pocit, že je na svěřenou zodpovědnost velice pyšný:-).
      A to s těmi zadky, to je svatá pravda!!!!

      Vymazat
  3. Nedivím se, že Justýnek jen bez hlesu sedí, zbožně zírá a je zamilovaný až po uši. Jsem na tom stejně a to jsem ještě ani neviděla, jak to seznámení mezi nimi probíhalo :)
    Kaoru

    OdpovědětVymazat
  4. Slibuju, že seznámení zveřejním co nejdříve, nejlépe hned zítra.
    Dneska už toho bylo moc - i na mně:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Žabža

    Zlobí mi pc, a tak píšu anonymně, google mě nechce přihlásit :-) Ten první WOW koment je můj :-D Když jsem Siu viděla, tak jsem si hned řekla "wow". Je krásný! Strašně moc se povedl a myslím, že jsi si ani nemohl vybrat lépe! A už se těším, až ho uvidím! Moji kluci se budou moooooc rádi seznamovat! Aralt i Arminas budou jistě velcí průzkumníci :-) Což mě přivádí k tomu, že se na Armina nehorázně těším a klepu se, aby jeho cesta domů proběhla v pořádku. A ano, Lawri, Justýnek a spol. mají krásné zadky :-D Ale nejen oni! Vlčák má taky skvělý zadek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Sia bude přesně ten, kdo se bude taky moc rád seznamovat:-). Ještě jsem mu ani neřekl, že může mít blízké setkání jiného druhu s elfem - musím mu to dávkovat:-). Už tak je jako utržený ze řetězu:-). A je mi taky jasné, co by mi řekl na tvou poznámku o Vlčákově zadku: "Vyfotit, vyfotit!" :-D
      Už aby byl Armin taky doma - jsme hrozně zvědaví!

      Vymazat
  6. Má ohromně uhrančivý pohled, řekl bych, že by jím svedl i toho největšího homofoba. :-D (I když to by možná nebylo až tak těžký, vzhledem k pravé povaze - a příčině - homofobie. :-D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten, jeho pohled je vážně neskutečný... Navíc mě zcela fascinuje, jak je zcela nepodobný původnímu továrnímu modelu!

      Vymazat