středa 21. srpna 2013

Fotostory Sia a Justýnek: seznámení

Ahoj! Já jsem Sia a budu teď u vás bydlet...
Papuče nemám a postel prý mi půjčíš... :-)

Jejdamánku!
Justýnek (roztřeseně): "Tak... tak teda ahoj..."

Sia: "Hele, bambus - tak to tady není úplná cizina..."
Justýnek: "A ty teda budeš něco jako můj starší bratr?"
Sia: "Ano,děťátko..."

Justýnek: "Jé, starší bratře, a můžu si na tebe šáhnout?"
Sia: "A safra..."


Justýnek: "Pání... Asi jsem v nebi..."

Justýnek: "Ó, starší bratře, ty jsi tak úžasný! Ty jsi bůh!"

Sia (spokojeně): "Báječný pocit... Jo, jo, na tohle bych si zvyknul :-)"

Justýnek: "Jsem v nebi, bože! On na mně šáhnul!"
Sia: "Sekne nám to, ne?"

Justýnek: "Můžu? Jenom hlavičku... a ručičku..."

Sia: "No teda, ty jsi ale tulínek... Radši kouknu, co na to Sebastian...
Je to v pohodě?"
Prošlo nám to! Co tohle? :-)
(oba v duchu)



Justýnek: "Máš super vlasy, starší bratře... hodně sexy!"

Sia: ?!?!?!
Sia: Proč říkal Sebastian MNĚ že mám být umravněný?!

Pokračování příště... :-D

7 komentářů:

  1. Teda na to jak se Justýnek prve držel svého králíčka se rychle přitulil. :D I když chápu, že Siovo charisma musí být, jako magnet i na neviné koloušky. :) Moc jim to spolu sluší a líbí se mi ten kontrast mezi nimi. :)
    A jestli jsem to ještě neříkala, tak teď, hrozně se mi líbí, jak má Sia kalhoty spuštěné až na boky. Lawri má vlastně tytéž, ale v hnědém, akorát jak pořád nosí košilku mravně zapnutou (většinou... letos i v parnech vydržel dlouho s knoflíčky podctivě zapnutými až u krku), tak si toho na něm tak nevšimnu. Ale napravím! Napravím! Děkuji Siovi za připomenutí křivek! :3
    A těším se na pokračování!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je to tak - Siovo charisma Justýnka úplně převálcovalo:-). Králíčka se sice drží pořád, ale mravnost teď na uzdě drží Sia - to jsou paradoxy:-).
      Ale Justýnek mu byl mnou svěřen do opatrování a on si roli ochránce užívá... Taky pomáhá, že je nemrava jiným směrem:-)

      Vymazat
  2. Žabža

    Justýnek a Sia jsou skvělá dvojka, moc jim to spolu sluší. Hodí se k sobě, je krásné, jaký je mezi nimi kontrast, ale přitom to nepůsobí rušivě, spíš naopak :-)
    Foto Vlčákova zadku dodám, on se už nechal nahý fotit hodněkrát :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to zlatíčka!
      P.S.: Sia vzkazuje, že už se na fotky těší:-)
      (Dodatek k předchozímu komentáři - on je na velký chlapy:-D)

      Vymazat
  3. Vidím, že si doma děláte teploučko. Inu, léto končí, rána jsou chladná... :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano - rozhodli jsme se radikálně přispět ke globálnímu oteplování:-D.
      Ovšem jestli to tak půjde dál, vystačí si kluci sami, a já si budu muset objednat nějakého dalšího resinového kamaráda pro sebe, aby mi nebylo smutno:-D

      Vymazat
  4. Jsou skvělí! Hodí se k sobě, těším se na záplavu fotek.

    OdpovědětVymazat