čtvrtek 10. ledna 2013

Slavíme!

A slavíme stylově:-).
Sešly se mi krásné "PhD." dary - trocha akademismu, trocha růžového vína - a korejské bonbóny!!!!
A speciální dík za bonbóny putuje Sungie - díky, díky, díky!
Tohle překvapení mně skutečně dostalo:-).




9 komentářů:

  1. Velká gratulace! Doufám, že budete slavit minimálně tři dny a tři noci! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedině s přestávkami:-). Už včera jsem sotva trefil domů:-).

      Vymazat
    2. :D To asi ale nebylo těma bonbónama, co? :)
      Ale zaslouží si to. :))

      Vymazat
    3. To bylo prosím pěkně becherovkou:-)

      Vymazat
  2. Jůůů, jéééé! Já mám z tebe totiž obrovskou radost, tak jsem splašila ty bombony:-) A porozhlídla jsem se, že tam mají korejských věcí víc, takže můžu posílat k různým příležitostem přepadovky z Koreje:-D
    A hlavně - gratuluju!!!
    No a nesmíš se pak po oslavách někde ztratit, tvoje domácí osazenstvo by to bez tebe nezvládlo samo:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě jednou moc moc moc velká gratulace!! Sebastiane a nezakecávej to nějakýma upírama. Prostě seš fakt dobrej! Vím to už dlouho. Zděšené pohledy zkoušejících v panice vybíhajících z učebny ve snaze dohledat základní informace o tématu, o němž právě zjistili, že nemají ani páru (steam) jsou nezapomenutelné. Hrůzou si rvoucí vlasy (punk) pí. prof. těkající po chodbě a polohlasně ševelící "to není možný, to není možný, proč jsem se víc neučila" je nezapomenutelná taky. Ještě budeme muset probrat ty časově kategorie z hlediska kvantové fyziky, ale to už je jen detail. :o)))
    JD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pak kdo tady kecá! :-)
      Ale je fakt, že časové dilatace a Schrödingerova kočka některé lehce zmátly... To se fakt na filozofii běžně neučí?! :-)
      To jsem byl menší robátko a četl jsem si knihu "Schrödingerova kočka", bo jsem si myslel, že bude o zvířátkách :-). Nebyla. Ale teď nevím, kdo to napsal...
      Jo, abych nezapomněl, korejský hroznový bonbón (tj. placebo víno v sáčku:-D), ti schovám na ochutnání... Móc mňam!

      Vymazat
    2. :o))
      Neučí. Nechápu proč. Na filozofii jsou fakt divní. Nebyl to John Gribbin? Nebo Pratchett? Ten ne, tomu ta kočka zdrhla. :o) V CERNu mají Schrödingerovu ulici, je obousměrná a má jen jeden jízdní pruh... jak jinak, že? ;o) Každoročně tam pořádají běžecké závody - tři okruhy o celkové délce 5.44+/-0.05 km. Nebo tak nějak. Asi. Možná. Snad. :o)
      Sungie je úžasná, sehnala Čong Pcho Do. Vzpomněl jsem si na Pepu Nose. Země je kulatá... Chce-li člověk v našich zeměpisných délkách sehnat něco dobrého z východu, musí na západ. :o)
      JD

      Vymazat
    3. Á - Čong Pcho Do! Tak takhle je to - mně se to nepovedlo přečíst ani s tahákem:-). Ale polepším se. Už mám na to hromadu času:-)

      Vymazat