čtvrtek 17. ledna 2013

A je to tady!

Dnes oficiálně vyšlo album MINE (které nemáme:-(, neb nebydlíme v Asii), ale včera večer byl do digitálního éteru vyslán taky klip k titulní písni, který je naštěstí možno vidět globálně :-D.
Takže: vlci, havrani, upíři a jiní okřídlení... Zde!


14 komentářů:

  1. Já budu muset vydržet do zejtřka. Mám totiž takovej pocit, že když bych to tu pustila spolubydlám, že omdlej a já je tu křísit nechci. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pravda, nemůžeš riskovat jejich zdraví:-). A co svoje?
    Já před chvílí nevydržel a objednal cd z Koreje - takže než dojde, budu na nervy, jestli to klapne:-D.
    To bude k nevydržení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nebojíš se, že ti nepůjde spustit?

      Vymazat
    2. Bojím:-). Ale prý se ty rozdílné normy týkají obrazu - což je asi pravda, protože to předchozí fiasko s třídiskovou edicí Placeba se týkalo jenom bonusového DVD. Obě CD mi hrají... Tak mi nezbývá než doufat,že v Koreji nemají jiné parametry i na zvukovou stopu:-)

      Vymazat
  3. Já si troufám tvrdit, že už jsem ta odolná, že mě to neporazí jen tak! :D A snad CD dojde rychle a pak se pochlub! :D

    OdpovědětVymazat
  4. A já blednu a tuhnu závistí:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se závistí můžeš počkat,až mi cd dorazí - zatím nemám nic :-).

      Vymazat
    2. To je v pohodě, já ti závidím preventivně:-D

      Vymazat
  5. Už jsem to viděla! A teda to je pěkný žrádlo! Jen mi asi trošku chyběla kapela v pozadí. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Doufám, že až bude mít Hero koncerty, tak tam tu kapelu mít bude!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koncert je 26. a 27. ledna - beznadějně vyprodáno:-)

      Vymazat
  7. Co se vlastně stalo s DBSK? Když je teď Hero sólo (jestli jsem to dobře pochopil).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hoši se rozpadli už před časem - Hero a další dva provozují skupinu JYJ (možno vidět třeba zde:http://www.youtube.com/watch?v=R1Kb6ytVDao), kdesi dopřávají volnější režim a občas si odskakují filmovat nebo páchat sólové projekty...

      Vymazat
    2. Sólové projekty jako třeba kandidaturu na prezidenta. :-D

      Vymazat