pátek 11. ledna 2013

Dark fantasy po korejsku

Dávkovali nám to postupně, ale už není pochyb - Plyšový bůh ovládá Temnou stranu síly:-).
První fotka pro chystané CD (viz předešlý příspěvek) byla ještě vystřihovánkově něžná, ovšem ty odtajněné z chystaného propagačního klipu už přitvrdily:




A když byl už zveřejněný celý MV Teaser, nebylo pochyb!


Čímž je potvrzeno:
a) že v Koreji žijí upíři
b) upíři mohou být plyšoví

Ovšem v zemi, kde žijí dva druhy vampířích jelínků (Siberian musk deer a Water deer) s tesáky dlouhými až 8cm a plyšovým ksichtíkem klokaního mláděte, by to nemělo překvapit vůbec nikoho...:-).


4 komentáře:

  1. Já jakožto rozený metalista nad tímto plesám, jelikož se Hero mému srdci příblížil v něžných rovinách a přibližuje se ke mně plnou parou i jako rocker a já jsem z něj úplně vedle!
    A pořád je plyšový:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně navíc fascinuje, jak je to výtvarně vymakané... Už aby byly nějaké celé klipy!

      Vymazat
    2. To je pravda. Líbí se mi, že si na všem dávají záležet. Taky se těším na klipy. Snad něco přijde brzy!

      Vymazat
  2. No, tohle vypadá slibně. Až toho bude víc, tak se rád podívám (a hlavně rád si to poslechnu).

    OdpovědětVymazat