neděle 25. listopadu 2012

Zátiší s kočkou a kafem :o)



... aneb momentka z dnešního lenivého odpoledne.
A asi bych měl uvést, že kočka je kocour... a to kafe je melta, takže je to zátiší s kocourem a meltou, ale to tak nevyzní:-). Navíc - na hrnku se píše kafe. Ale já jsem já a neděle byla určitě... doufám! :-)

7 komentářů:

  1. A je to opravdu kočka, resp. kocour? Není to jen nějaký chlupatý polštář? :D (A kde jsem to vlastně včera byl? A kdo je Sofie?)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to kočka, resp. kocour - resp. kastrát...:-)

      Vymazat
    2. A vypadá skoro jako Garfield. :-)

      Vymazat
    3. Kdyby jenom vypadal - on se tak i tváří a tak i váží:-)

      Vymazat
  2. Teda, já v tom normálně vidím, jak kočičák shazuje ten hrnek dolů:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebudeš možná věřit, ale to se nestalo. Kočičák měl vážně lenivé odpoledne a takřka nejevil známky života - ani posmrtného:-)

      Vymazat
    2. Tak to jo:-D Jinak by asi posmrtný život vedl ten hrnek a káva:-D A kočičák kávu rád? :-D

      Vymazat