neděle 18. listopadu 2012

Justýnkův přírůstek do šatníku

Tak už má nový svetr i Justýnek :-).








Svetr je made by Sebastian, z jeho starého odloženého svetru. A jen kvůli Justýnkovým krásným očím... protože šít svetr, když máte chřipku, to není nic moc, přátelé...
Ale myslím, že můj malý spolubydlící vypadá spokojeně... a já mám zase na chvilku pokoj od justýnčího škemrání :-).


(

8 komentářů:

  1. Poslyš, to je ale parádní svetr!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji převelice za uznání! Taky jsem se hrozně moc snažil, protože Justýnek je dost náročný zákazník:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím s Leesil, vážně se ti to povedlo. Akorát vůbec netuším, z jakého svetru je to ušité, nikdy jsem na tobě nic takového neviděl.
    Při chřipce se vážně blbě šije. No a při angíně to nejde už vůbec. Sice je mi už líp, ale připadám si tak malátně, že bych si asi ani nedokázal vystřihnout jednotlivé části. Natož je sešívat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ani nedivím, žes neviděl - je to z jednoho chudáka, co už pár let ležel nenošen v "zimní bedně":-). Myslel jsem, že už je dávno vyhozený. A jakou ještě udělal parádu:-)
      Skoro nejde poznat, že jsem ho šil takřka poslepu a rukou roztřesenou... ale měl jsem nějakou potřebu být aspoň kapku užitečný...

      Vymazat
  4. parádní svetr a moc mu to v něm sluší... :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Úplně skvělý svetr, který mu hrozně sekne. Moc ráda se Justýnkem kochám. Vždycky, když vidím naše krásné Impl přírůstky v českých luzích a hájích, jsem v pokušení mít doma ještě alespoň jednoho kluka i s holkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme za pochvalu! A jelikož jsme zvědaví, tak máme dotaz, jak je to s tím pokušením:-) - bude chlapeček a holčička nebo ne? :-D

      Vymazat