sobota 10. listopadu 2012

Postřižiny a nový svetr

Justýnek má nový účes...
Někteří z vás již to možná vědí, neb jsem v prvotním záchvatu po dokonání díla propadl smutku a depresi a potřeboval jsem konzultaci... Ty nejprvnější fotky mobilem byly hodně nedokonalé (protože byl večer a tma  a na Justýnka jsem musel svítit lampou jako u výslechu na gestapu). A tak jsem byl vyzván pořídit něco i za denního světla. Neb chodím domů povětšinou za tmy, povedlo se to až dnes:-).
Jenže! Jenže když jsem si ty původní fotky prohlížel, přišlo mi škoda je sem nedát, protože i když jsou dost ubohé, je na nich úžasně vidět to Justýnkovo nadšení nad novým účesem.
No - posuďte sami: fotky chvíli "poté"... :-)




Justýnkova spokojenost sice ani v nejmenším nevyprchala (a ta má se postupně dostavuje... no jo, přiznávám, pořád ještě jsou chvíle, kdy je mi těch jeho vlásků líto...), jenže byla zastíněna naší novou společnou láskou... Nyní se totiž Justýnek bez přestání tulí k mému novému svetru, který je jedním slovem... hm... nevím: plyšový? Úfafný? Neskutečný? Neskutečně drahý? :-D Božský!!!!!
Nicméně, ať už je to jakkoliv, Justýnek se bez něj fotit nechtěl. Takže fotky za denního světla (ba přímo za lehkého slunečního svitu) jsou na téma "Justýnek a Sebastianův nový svetr":









No, na té poslední jsou přece jenom ty jeho nové vlásky aspoň kapku vidět...
Tak to tak vypadá, že Justýnek si někde přečetl, že k postřižinám malí princové vždycky dostávali dárek... Asi bych se měl smířit s tím, že jsem měl nový svetr... :-D

(Ale já jsem si ho taky zasloužil, protože jsem měl postřižiny taky!)

13 komentářů:

  1. Takhle to opravdu vypadá, že jsi měl nový svetr:-D
    Justýnkovi nový účes sluší moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Justýnek moc děkuje za uznání - a já jakožto tvůrce účesu taky! :-D
      Ale ten svetr mu rozhodně nedaruju - přece nebudu jíst měsíc mrkev úplně nadarmo a s mým svetrem se bude pelešit někdo jiný! Hezky mi ho vždycky přes den půjčí!

      Vymazat
    2. Já bych ti ten svetr taky ukradla a pelešila se s ním:-D
      No a Justýnek teď musí být s novým účesem náramně spokojený. Určitě by rád vyrazil někam do světa:-)

      Vymazat
    3. Výlet do světa už jsme začali plánovat:-D

      Vymazat
    4. Jo? Tak to se budu těšit na fotky!

      Vymazat
    5. My mysleli k vám do Prahy... ale ještě nevíme přesně kdy... Určitě dáme vědět:-)

      Vymazat
    6. Aha! Tak to se budeme moc těšit!

      Vymazat
    7. Výlet do Prahy, jo? Tak to je pro mě novinka. :-) A budete mít vůbec na jízdenku, když jste si teď pořídili nový svetr? :-)
      Dneska jsme na Justýnka koukali s klukama a oni nemohli uvěřit, že je to Charles od Implu. :-)

      Vymazat
    8. Že děkujeme za poctu - já sám bych taky nevěřil:-).
      No, do Prahy se chystáme - a doufáme, že to bude do Vánoc:-). Protože momentálně jsme lehce švorc - a cesta do Prahy znamená nejen jízdenku, ale taky kafe ve Starbucksu:-)

      Vymazat
  2. Ju! Já už jsem říkala Janince, že se ti to moc povedlo a klidně to řeknu i tobě tady. Vážně mu to moc sluší. Ale vůůůbec ti nezávidím, až si zase zasteskne po dlouhých vláskách..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, děkujeme, děkujeme!
      A ty dlouhé vlásky - prozatím se po nich stýská hlavně mně:-).

      Vymazat
  3. juu to je změna... ale musíme konstatovat že sluší.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak- velká změna... Já sám si ještě zvykám:-). Ale protože mi to moc nejde, objednali jsme zase i dlouhé vlásky:-)

      Vymazat