úterý 18. října 2011

Déšť...

Nedávno jsem zažil kouzlo nečekaného - a vlastně taky nechtěného :-). Pršelo - ale to nebylo, oč tu běží. Pršelo dramaticky a na oknech to vytvářelo tak úžasné věci, že jsem se to pokusil zachytit i prostým mobilním aparátem, kvalitního foťáku nemaje...
Výsledek mě mile překvapil, ba přímo ohromil - tohle jsem vskutku nečekal. Některé ty fotky pomalu vypadají, jako by si s nimi někdo vyhrál ve Photoshopu, či prováděl jiné fotografické kejkle, co provádějí ti, co to umí... Jelikož vskutku jediné, co já ovládám, je zmáčknout tlačítko, na mou duši a na plyšový uši přísahám, že je to tak, jak to z mého Sony Ericssonu s 3.2 mp vylezlo... Proto jsou fotky taky tak malé, že - větší to nedělá.
Zde tedy přikládám k dalšímu uvážení...












P.S.: Foceno z okna ze Země za regálem :-)

12 komentářů:

  1. Jo, jo, příroda je mocná čarodějka a člověk by se měl dívat kolem, dokud může...
    http://www.meteoros.de/bildarchiv/
    Gloriola, aneb jak vznikla pověst o Krakonošovi:
    http://ukazy.astro.cz/galerie-gloriola.php
    http://www.meteoros.de/bildarchiv/view.php?gallery_id=63&page=1
    A odtud:
    http://www.astro.cz/apod/calendar/allyears.html
    duhový pileus:
    http://www.astro.cz/apod/ap110824.html
    http://estherhavens.com/blog/archives/2516

    JD

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych prosím chtěl č. 1 jako obraz do obýváku. :-) Problém je v tom, že - jak píšeš - je to dost malé. Ale kdyby to bylo aspoň na to A4, spíš A3, bral bych to.

    OdpovědětVymazat
  3. Kissaki: A ono není ani A5:-(. To je problém, když se pak člověku čirou náhodou povede tím šidítkem něco schopného zblejsknout... může si to tak maximálně strčit ééé jako tapetu na mobil:-). Ale dík za uznání! Holt je to taková miniatura Uko Jeshity:-).

    OdpovědětVymazat
  4. To je stejné, jak s mým foťákem. Je tak strašnej, až dělá neuvěřitelně krásný fotky..., někdy. Málo kdy..:-D

    Ale ta první je fakt dokonalá! A ještě třetí se mi líbí.

    Hm, možná jsou tak krásné, protože jsi je fotil ze Země za regálem.

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím, ta první je fakt super!! Btw tak trochu mimo misu, ale dostala jsem se k fotkam Jaejoongova noveho bytu, samozrejme i s panem domacim: http://kokayz.livejournal.com/1149759.html#cutid1 tak si uzij pokoukani, ja mu tise zavidim tu luxusni kuchyn... Jo a kamaradka se pta, jestli nahodou nejedes na koncert JYJ do Berlina tedka v listopadu XD

    OdpovědětVymazat
  6. Nari: Týjo,moc dík za odkaz, to jsem se vážně pokochal! A zazáviděl:-(. Už jsem o bytečku kdesi četl (tuším taky něco o 3 bilionech wonů, jestli jsem to dobře pochopil), ale fotky tam nebyly. Teď mám tedy kompletní obrázek:-). Prý je to v části Soulu jménem Gangnam, blok Samsung-do, kterému se ovšem mezi lidmi přezdívá Star Town, protože tam bydlí samí tací běžní občané jako JJ :-)... Musím někde ten článek pohledat.
    JYJ v Berlíně?! Pane jo! A já nic nevím!!! No, ale aspoň mě to doteďka netrápilo, když tam nemůžu... Vazy sice drží, ale na hopsání na koncertě a tlačenici v davu to ještě není:-(. Kamarádka jede?

    OdpovědětVymazat
  7. Jj, jede. Je to vlastně za 14 dní, 6.11. a místa jsou všechny en na sezení, žádné stání, tak ještě máš nad čím přemýšlet XD JInak co se novinek o JJ týče, mám je vždy velice čerstvě, tak můžu zasílat odkazy i nadále XD

    OdpovědětVymazat
  8. Nari: Tak to by bylo super - dík moc! Nějak všechny ty svý zájmy nestíhám sledovat... Ale že se hoši stali mluvčími korejského elektrárenského gigantu KEPCO, to mi neuniklo :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Sebastian: Tak jsem právě dočetla komplet celý tvůj blog, stejně jako moje milá spolubydlící. Bolí mě spousta různých svalů z těch záchvatů smíchu XD
    Skláním se před tvým psaným projevem a pozdravuj ode mě bratra XD
    Jinak jsme také usoudily, že patříš do naší krevní skupiny a pokud bys měl někdy zájem se setkat, probrat poslední drby z Koreje nebo něco podobného, dej vědět, dorazily bychom, i kdyby to bylo přes celý stát.
    A dále, mám tisíc chutí ti poslat odkaz na jednu autorku, která píše naprosto úžasné fanfiction o Jaem a celé jeho skupině, počítám, že s angličtinou u tebe nebude problém, jen mám strach, aby na mě tvůj bráška neposlal mravnostní policii, poněvadž Traci píše velice explicitně XD (aneb marně se se spolubydlící snažíme odhadnout tvůj věk =c)) takže jestli budeš chtít, klidně ti ho pošlu, ale máš to na vlastní riziko =c))

    OdpovědětVymazat
  10. "Milá spolubydlící" souhlasí. Už dlouho jsem se takhle dobře nezasmála, takže gratuluju, blog je úžasný. ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Pro Nari a Viki: Moc děkuju za projevené uznání! Vynasnažím se i nadále být alespoň stejně tak zábavný - a bratra budu ponoukat k témuž. Jen doufám, že neupadnu v nemilost, když přiznám, že fanfiction není moje krevní skupina, to se omlouvám. Ale drby a fotečky, to zase jo:-). No a co týče toho věku - hm... Mám od bratra zakázáno cokoliv detailně prozrazovat, ale ne kvůli mravnostní polici, ale kvůli jistému úchylovi, co jsme si s ním (a někteří naši přátelé rovněž) užili svoje... No jo, byl jsem jednou kapku naivní děťátko. Takový jeden vůl dokáže člověka poznamenat na dost dlouho - a tak teď ctím bratrovo heslo "Že jsem paranoidní, to ještě neznamená, že nás nesledujou".
    Ale abych nekončil na tak smrtelně vážnou notu - včera bratr přitáhl domů úchvatný objev ze své muzejní knihovny: příručku "Lyžař-začátečník" z počátku první republiky. Perla! Budu se o ni muset podělit, neb třeba pasáž, kde autor lobbuje za praktičtější používání dvou hůlek místo jedno "oštěpu", jak to činí v Alpách, mě fakt pobavila... Též nezbytnost nošení thermos-láhve:-). Tak zatím!

    OdpovědětVymazat
  12. Za nejaké perly z príručky sa prihováram, obdobie zimných svahových radovánok sa blíži a tam je každá rada dobrá. Že dve palice sú lepšie ako jedna, som zistila ešte v útlom detstve, kedy rodinnými príslušníkmi ponechaná sama na seba, mi tie palice boli jedinou oporou ... a keď som jednu stratila, ostala mi ešte druhá - to je tá nepopierateľná výhoda (to isté platí aj o lyžiach ... asi preto neviem nejako citovo priľnúť k snowboardu). Thermos-láhev je určite fajn, ba až nepostrádateľná (kým človek moc nepadá) a najfajn je to, čo je v nej :)) Milujem zimné športy!
    Modrooké haf

    OdpovědětVymazat