čtvrtek 3. listopadu 2011

Už!

Ano! Opravdu! Rok a půl čekání je u konce!
Včera jsem do roztřesených tlapek nábožně uchopil nového Kulhánka. Tedy výtisk jeho nové knihy, že :-) - "Vyhlídka na věčnost". Nomen omen, vzhledem k době, než od ohlášení došlo ke skutečnému vydání. Anotace končí tak slibně: "...a pohřební služby přecházejí na dvojsměnný provoz. Trojsměnný."
A to ještě ke všemu zrovna vyšel ještě nový pan Moudrý - Grafomág 2, a nový Pratchett! To je jako naschvál! Jako by tak báječné knihy nemohly vyjít, když jsem osm měsíců ležel s rozřezanou a sešroubovanou nohou a byl jsem tak zoufalý, že bych přečetl i návod k prášku do pečiva :-).
Ne, samozřejmě, dobré knihy vycházejí zrovna tehdy, když člověk kvůli školním restům totálně nestíhá.
Nevadí - otvírám knihu a mizím do fikčního světa. Jako první samozřejmě do toho páně Kulhánkova...

Takže pokud se teď třeba bude zdát, že po mně není ani vidu ani slechu, že jsem snad umřel, vězte, že jsem neumřel. Čtu :-).

1 komentář:

  1. Som nadšená, že vôbec a vo vytržení, že už :) Ale napriek tomu sa skôr ako cez Vianoce nemám šancu k "Večnosti" prepracovať.
    Keď sa vrátiš do nášho sveta, nejaká minirecenzia na skrátenie čakania by potešila :).
    Haf

    OdpovědětVymazat