pátek 27. prosince 2013

Zebe, zebe... :-)

Současné neobyčejné jarní počasí mi připomnělo, že jsem jaksi pozapomněl na svůj slib zprostředkovat Siovo seznámení se sněhem a zimou... Tehdy na začátku prosince, když ještě nějaká byla... A i sníh byl, i když jen v Praze... :-).
Takže zapomeňme na kvetoucí sedmikrásky, takhle to vypadalo 7. prosince u Vltavy, když Sia uviděl sníh...



"Jo, dobře, já to chápu, Sebastiane... To je to, o čem jsi mluvil... Výchovná lekce... Ale můžeme už jít, prosím? ... Mně vážně zebe..."


"Hele, tady to není o moc lepší.. sice tady neleží to studený bílý svinstvo, ale ten vítr taky zrovna nehřeje... Fučí to vcelku fest... "


"Vídíš?! Úplně mi to rozhodilo účes!! Já chci domů.... Pomoc!"

Naštěstí Sia výlet neodmarodil - možná za to mohla i nálož dobrůtek z korejského obchodu (které jsme si při té příležitosti nakoupili), z nichž některé nejsou jen dobré, ale taky léčivé...






Jen tak vědět, čím dřív začít.... :-)
Moc děkujeme tetičce Sung, že nás do obchodu vzala!

2 komentáře:

  1. Snad si Sia Prahu oblíbí v lepším počasí! Ale korejské mňamky mu určitě zlepšily náladu, já bych si dala taky hned:-)

    Sung

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sia se rozhodně do Prahy za lepšího počasí chystá - strašně moc touží po tom, povalovat se někde v parku s kafem ze Starbucksu... :-)

      Vymazat