pondělí 16. prosince 2013

Kagome: první dny s princeznou...

... v obrazech :-)

"Ahoj..."

"Kuk!"

"Hm... budete mně tady mít rádi...?"
"A vezme si mně někdo do pelíšku?"

"Jůůů - a to jsem teď jako slavná, jo?"
"I adventní svíčky pálí? Opravdu?"
"Jo - mám táákovéhle uši! Heč!"

"A umím tančit!"

"No, nejsem úžasná?"

5 komentářů:

  1. To jsou krásné fotečky, je strašně roztomilá. Zas se mám na co těšit, ráda ji uvidím na vlastní oko :-)

    Sung

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám vyřídit, že malá se na vás taky moc těší :-). Je to pěkné šídlo, ale jinak náš mazlíček :-)

      Vymazat
  2. To jsou moc povedené fotečky a modelka také. No projevem zkrátka princezna :-)

    MatsChristiana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme - máme od kolegy půjčený foťák, tak se snažíme:-). To je jiné kafe než mobil vykoupaný v jezírku :-D

      Vymazat
  3. Slečna je vyloženě rozkošná, těším se, až se někdy potká s tím mým párečkem mrňousů xD
    A je dobrá tanečnice! :3

    OdpovědětVymazat