neděle 8. prosince 2013

Sia a Justýnek ve víru velkoměsta :-)

V následující reportáži se dozvíte, že Sia je sice marnivý, až bůh brání, ale jinak je to příkladný starší "bratr ochránce" - umí zachránit Justýnkovi počestnost a sám jen tak by the way zvládne dva chlapy za den (ba co dím - za dopoledne!) :-D
Konečně jsme totiž vyrazili do Prahy...
Zvlášť Sia se nemohl dočkat - večer před odjezdem uviděl finanční rozpočet a zabavil ho v domnění, že je jen pro něho:-). Musel jsem mu ho zase odebrat a vysvětlit mu, jak se věci mají..


Radost mu to ale nijak nezkalilo - měl v Praze domluvené rande:-). S ne jen tak lejaké - rovnou s elfem!
Takže zbývalo hrozné ranní vstávání, cesta - a pak už se sny a přání začaly plnit...
Sia ve svém přirozeném prostředí - za okny kavárny ve velkoměstě: Starbucks na Václaváku (za kvalitu mých mobilových fotek se předem omlouvám...):


A zatímco Sia se kochal, Justýnek si užíval dobrého kafe :-)


Předal dárek Araltovi:



A popovídal si s Lawrim:


Pak nabyly události velmi rychlý spád - dokumentovala je teta Sung se svým fotoaparátem (takže konečně pořádné fotky - na rozdíl od mých mobilových chudáků:-D):
Bylo to totiž tak - Armin se na Siu neobyčejně těšil, jenže napřed u něj převážila jeho vášeň k jídlu:


... a tak se Sia nějak zapomněl s Araltem :-):



Armin se tedy rozhodl seznámit s Justýnkem - ukázalo se ale, že na to nešel právě nejlépe:
Armin: "Ahoj děťátko... Já jsem strýček Armin - budeme si povídat?"
Justýnek: "Já nevím... já si nesmím povídat s cizími strýčky..."


Armin: "Ale já nejsem cizí strýček... jsem elf - a bydlím s Rivilem... Donesl jsem ti dáreček..."


Justýnek: "Jé... to jsou hezké korálky... ale strýčku, kde máš tu ruku...?!"


Armin: "Cože, ruku? Ale nikde... jen si udělej pohodlí, maličký..."


Justýnek: "Já nevím... já se bojím...pomóóc..."
Sia (zjevil se jako bůh pomsty a zachránce): "Hele, fešáku, tak co je to tady?!"


Armin: "Jé, ahoj! Ty nejsi a Araltem? Já tady jenom... ehm..."
Sia: "Jo, to známe... Tak pojď se mnou a ukaž, jakej jseš chlap!"
Armin: "Vážně?"


V Siově chápání to ale znamenalo něco zcela jiného - ale k oboustranné spokojenosti si v tom s Arminem naprosto porozuměli...:-)

Armin (v duchu): Uff, už jsem myslel, že se ani nedočkám... Mhmmmm... Tady koukám ručička nevadí... Mhmmm...
Nahlas: "A co košilku - nesundáme?"


Sia: "Pro tebe všechno, krásný elfe..."


A tak se stalo, že se nám Sia zamiloval... :-)



Miláčci... :-). Slov netřeba :-)



Jenže čas byl neúprosný - miláčky jsme museli vyrušit a odtáhnout je na oběd, kde čekali další kamarádi...
A tady byl zase unešený Justýnek - ze "staršího brášky" Kaie...



To blaho, když mohl na klín!
A co teprve, když dostal od jedné moc hodné tety k vánocům župánek s králíčkem!



Moc děkujeme!

Tak.
O tom, jak Sia uviděl sníh a poznal českou zimu na vlastní kůži, až příště... :-)

(Aralt a Armin jsou naší milé tetičky Sung, Lawri patří Hirušce a Kai tetě Chris...)

6 komentářů:

  1. Tedy, Armin se ukázal, asi ho sprdnu!
    Justýnek je takový úžasný miláček a ještě že ho Sia zachránil... Aralt je z ptáčka nadšený, ale Reeta mu ho zabavila :-D
    Moc děkujeme za krásný den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My taky moc děkujeme! A Sia už škemrá, jestli mu někdy půjčím dárek od vás - že prý by mu taky moc slušel...:-)
      Co se týče Armina, tak Sia na něj vzpomíná se zamilovaným výrazem... Jemu nějaké to otlapkávání rozhodně nevadilo:-).
      Prý naopak - hrubě jsme je vyrušili; příště prý by to chtělo víc času :-)

      Vymazat
    2. Prisre si Armin a Sia pro sebe budou muset udelat opravdu vic casu! Armin se nad Siou rozplyva.

      Sung

      Vymazat
  2. Jeeee! (dalšího komentáře netřeba,... :D)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezky se všichni pobavili... hm, příště budeme muset jít s vámi i jinam.
    Děkujeme za krásné chvíle a seznámení.

    MatsChristiana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My děkujeme taky - a moc se těšíme, až zase bude příležitost se vidět!

      Vymazat