neděle 21. října 2012

Korejská Elle - říjen

Tak tomuhle se, přátelé, říká suchá závist...
A to jsem si u posledního čísla české Elle říkal, že se lámou ledy, neb tam byli "chlapi, co nosí Pradu" - ale co je Bartoška, Dyk, Hádek a Langmajer ve srovnání s takovouhle módní story!
No, posuďte sami, neb já na víc nemám slov...
















Takhle se na to musí!
Ještě by mě zajímalo, jestli byl nejkrásnější z Kimů i na obálce... (to se mi zatím nepodařilo zjistit).
Ale je vidět, že jsme si z Justýnkem svého Boha vybrali dobře:-).


9 komentářů:

  1. Kvůli Herovi bych si koupila i módní časopis! Já jsem omezená pouze na Turistu a Země světa, ale kvli němu bych šla i do módy:-D
    Jongie je krásnej chlap.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hodil by se i do Turisty a Zemí světa - mohl by propagovat turistiku v Koreji. Myslím, že na to ministerstvo, co má na starosti cestovní ruch, určitě brzo přijde:-).
      Tím tuplem, že jeho oblíbeným sportem je.... lezení po skalách! Tím si získal i nepřístupné srdce mého outdoorového bratra, takže už mám povoleno mít ho rád:-)

      Vymazat
    2. Vida:-) Jongie by mohl být propagátor turistiky a vábil by návštěvníky do Koreje. A mohl by propagovat i turistiku v ČR! Já mám totiž plán únosu. Už mi doma bydlí Geun, kterého jsem unesla v Berlíně, takže až se zas Hero vydá směr Evropa, mám ho doma taky:-D

      Vymazat
    3. Plán je to pěkný - ale bacha na Hera, zdá se, že něco tuší!!! Natočil film na přesně takové téma - "Code name: Jackal", v listopadu premiéra... Myslím, že si to náležitě užil - hraje tam obdivovanou rozmazlenou hvězdu, která je navenek zcela sladká, ovšem fanoušky má na háku a manažerovi dělá za života peklo... dokud ho neunese jedna paní... No a víc nevím:-)

      Vymazat
    4. Na ten film se podívám, ať vím, jak to probíhalo. Ale Geunovi se u nás líbí:-D

      Vymazat
  2. Obálka:
    http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/23878_3841466551906_64171510_n.jpg
    JD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, ó vševědoucí! :-)
      Takže obálka zatím ne... škoda:-). No nevadí, on to chlapec jednou dá, já mu věřím!!
      Fotky jsou totiž jedna věc, ale obálka, to už je jiná liga, ne-li jiný sport... Takže prozatím jediným chlapem, kterýmu se podařilo dostat na obálku Elle, zůstává David Beckham, pokud se nepletu...

      Vymazat
    2. Takže až se Kim jednou potká s Beckhamem, bude na tom stejně, jako byl Rajesh Koothrappali, když potkal Charlie Sheena: "až budeš na obálce, dej vědět..." :o) Ale doma v Korei má určitě velkou šanci.
      JD

      Vymazat
    3. Navíc do Beckhamova úspěchu má ještě kupu času - Beckham tam byl až letos. V 26 si mohl nechat zdát nejen o obálce, ale i o nějaké fotostory... A bůhví, jestli v Koreji na obálce vůbec byl:-)

      Vymazat