sobota 20. října 2012

Bůh plyšového světa

Tak jsme s Justýnkem po zralé úvaze jmenovali Hera, nejkrásnějšího z Kimů, Bohem našeho Plyšového světa. Bohem módy, stylu a designu už jsme ho jmenovali dávno - pro jeho skvostné ohozy, stylové kabelky a božsky vydesignovaný byt...
To byly vážné předpoklady pro získanou funkci - nebyly by však zcela postačovaly... V Plyšovém světě (jeho pravidla prosím vytváříme my s Justýnkem:-D) je ještě několik dalších důležitých kritérií - třeba stylové lampy a plyšáci... 
Když jsme ovšem nedávno na Twitteru uviděli Herův příspěvek na téma "Má nová stylová lampa"


a "Plyšáci obdivují novou lampu"


Bylo rozhodnuto! Ano, ano, to je myšlenkový pochod hodný Boha, k němuž jsme ochotni vzhlížet!
Svou pozici Boha Plyšového světa si Hero posléze ještě upevnil následnými tweety na plyšové téma - jeho "plyšovou fotostory" s oblíbeným huskym Browniesem kopírujeme s uctivostí sem:





A jelikož i jiné Herovy storky jsou fakt zábavné, tak si tak říkáme, že když už jsme se k němu na Twitter vetřeli, je naší povinností šířit vše dál :-).

Z Plyšového světa zdraví Justýnek:


... a Sebastian :o).

11 komentářů:

  1. Hero je kouzelný člověk:-) On sám je plyšák! A moc se mi líbí, že má smysl pro humor, to se cení:-) Třeba by i pochopil, že to s ním myslíme dobře, když jsme z něj (a z Geuna) udělali soudružku a chceme ho nasadit do KLDR:-D

    A Justýnek je taky plyšák:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že by to určitě pochopil - Bůh plyšového světa je určitě chápavý:-). Navíc si myslím, že nás tajně vyslyšel a do KLDR už se tajně nasadil - jak jinak si vysvětlit tu revoluci v módním stylu Znamenité soudružky... podle posledních zpráv byla spatřena s kabelkou od Diora a v krajkovém kalhotovém kostýmu! To KLDR dosud nezažila! Díky JD máme informace a reportáž bude následovat!

      A ano, Justýnek je plyšák - můj plyšák nejplyšákovitější:-). On je pravým obyvatelem Plyšového světa, Hero je Bůh a já jsem takový malý přicmrdávač...:-)

      Vymazat
    2. A ty jsi taky plyšák:-)
      Na zprávy od JD se těším, to zas budou revoluční novinky!
      Hero se určitě svědomitě vrhnul do bourání KLDR:-D

      Vymazat
    3. Děkuji za uznání - ušiska už doma mám:-D

      Vymazat
  2. Úplně stejnou lampu mají ve vstupní hale v Paladiu! Já už ji tam obdivoval někdy před dvěma lety a říkal jsem, že bych ji bral domů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si pamatoval, že jsme ji spolu už někde viděli! Jen jsem si nebyl jistý kde...

      Vymazat
    2. Tohle je možná první případ, kdy máme něco dřív než jihokorejská hvězda (pokud teda on už tuto lampu nepovažuje za retro).

      Vymazat
    3. Nám by se sem taky hodila - ladila by k pelechu (jen by se sem nevešla). Taky by mě zajímalo, kam Hero šoupnul tu lampu, co mu na tom místě (podle loňských fotek pro korejskou verzi Maison Marie Claire) stávala původně - ta byla taky dobře zběsilá:-)

      Vymazat
  3. Vidím dobře? To je lampa s koněm? Resp. kůň s lampou?
    JD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, to je lampa na koni. :-) Vidět ji v dětství, určitě bych si o ni napsal Ježíškovi. Kam se hrabe Igor! (To byl můj kůň - stočená matračka na komodě zakrytá bílým postěradlem)

      Vymazat
    2. Já měl ušák (křeslo) obrácený na bok:-).

      Ta lampa na koni zkrátka nemá chybu - když zhasneš, máš koně s cylindrem!

      Vymazat