středa 4. dubna 2012

Záhada otevřené pračky vyřešena!

Tisíceré díky Leesil!
Vzhledem k tomu, že mi zaslala odkaz zde na tento úchvatný a nesmírně inteligentní:-) rozhovor s DBSK: http://www.youtube.com/watch?v=9ht_A0GU6fw&list=FLXmSyjDX9EOXPXZtivUECGg&index=2&feature=plpp_video
se podařilo vyřešit onu tajemnou záhadu - proč Hero tak zadumaně koukal do otevřené pračky...
Kdo vydrží a rozhovor přežije, tak nejenže pochopí, že tam hledal spodní prádlo (své vlastní), ale dozví se také proč mu to činilo takové starosti :-).
Inu - mají-li se dva, tři a více lidé rádi, je to sice hezké, ale je třeba si spodní prádlo podepisovat :-D
Hoši z DBSK už vědí...

29 komentářů:

  1. Zkusím to, aniž bych se na video podíval: hoši bydlí spolu, tudíž (se? :-) i perou spolu. A Hero si nebyl jistý, které spodky jsou jeho (jestli ty s růžovým medvídkem nebo ty s kraječkou, případně trinitivriti neboli tanga). :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Víceméně přesně:-). Hoši tam vyprávěli, jak při dlouhodobém pobytu v Japonsku bydleli spolu, a paní se ptala, zdali to mělo nějaká úskalí... Úskalí bylo sdílení spodního prádla, neb nikdo nevěděl, co je čí... Jistí jedinci si ho pak začali údajně podepisovat:-)
    Hned se mi vybavil ten obrázek s pračkou:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Úchvatný rozhovor :o) na druhou stranu ta slečna měla taky neuvěřitelné otázky. Inu jiný kraj...
    A Sebastiane, dnes je to právě rok, cos založil svůj blog. Takže vše nejlepší k Tvým prvním blogovým narozeninám!
    :o)
    JD

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, otázka Kdo ze skupiny se nejméně myje? mě také pobavila:-). My, kdo jsme viděli fotografie Hera ve vaně, víme, že je to někdo jiný:-) Hero se koupe rád.

    No vidíš, blogové narozeniny! Vážně jsem to opět zasklil - a to jsi mě upozorňoval předem, že se výročí blíží...

    To je tak, když se člověk konečně rozhoupal, objednal, zaplatil a teď se těší na svého nového kamaráda z resinu z lidové Číny:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ale musela tu původní - kdo je nejšpinavější člen - pro jistotu upřesnit. Pánové nevěřili svým uším... :o))
    A už máš pro nového kamaráda i jméno, nebo ho budeš oslovovat jeho původním romantickým C/B_W<0852>?
    ;o)
    JD

    OdpovědětVymazat
  6. Jméno nemám:-( - teda přesněji: mám návrhy a počkám, až ho spatřím na vlastní oko... Pak to bude takové to : "...ale to je přece typický Bedřich!" a bude vymalováno... Výrobním označením je Charles, romantické C/B_W0852 - jak by řekl Kryton "Ale chudáček malý!" - se stejně vztahuje jenom k typu vlasů... Charles mi na něj nesedí - navíc se tak jmenoval můj první počítač - to byl typický Charles:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám, že tě ten veleinteligentní rozhovor zaujal:-D
    Já si to hned uložila do oblíbených. Takových rozhovorů by mělo být víc!

    OdpovědětVymazat
  8. Jo a taky přeju všechno nejlepší blogu!

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem nad tím taktéž urpotuně přemýšlela, ale TOHLE by mě tedy nikdá nenapadlo. Hm, ještěže jsou všichni stejně .. velcí?..:)
    Ale rozhovor si dám až příště, takhle na večer mi hrozí nespavost od smíchu...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrá otázka:-D Jsou opravdu všichni stejně velcí? :-D

      Vymazat
    2. Přesně tak - na to se paní moderátorka vůbec nezeptala:-). Co kluci, ale vždyť říkali, že s nimi prádlo sdílí i manažer!

      Vymazat
    3. Ale, no taaak. Zase třeba mají dobrou povahu... :o))
      JD

      Vymazat
    4. Jasně že musejí mít dobrou povahu:-) - jen člověk s dobrou povahou přece velkoryse a nezištně sdílí své spodní prádlo s ostatními:-D. Pokud mu padne.

      Vymazat
  10. Že by měli Korejci univezální velikost? :-D

    Jé, to by se mělo prozkoumat! A moc by mě zajímalo, jak to mají soudruzi na severu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leesil: Podle velikosti HDP.
      JD

      Vymazat
    2. Tak to mluví za vše:-D

      Vymazat
    3. Kvůli hladu jsou menší:
      http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/zpravy-z-absurdistanu/kldr-snizila-minimalni-vysku-pro-vojaky-kvuli-hladu-jsou-lide-mensi_230024.html
      Tedy všude. Po těle.
      Z toho logicky plyne, že velikost HDP má přímý vliv na velikost...
      JD

      Vymazat
  11. Pročítám ty vaše komentáře a královsky se bavím.
    Sebastiane, a nezapomeň, že Charles se jmenuje jistá literární postava, kterážto má mnoho společného s Darrenem. Takže já už vůbec nemůžu říkat tvému mazlíkovi Charles. Ani mi to nejde přes pusu/klávesnici.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím - teda doufám, že vím:-). Návrat na Brideshead je jedna z klíčových knih mého života... Kdo by to byl čekal, u Sebastiánka:-).
      Nicméně, to jméno... to mě pořád trápí. Žádné mě nenapadá. Pevně věřím, že až mazlík dorazí, tak mě osvítí. Jinak dopadne jako Delfín a Králík:-)

      Vymazat
    2. Já nemyslím tak významnou knihu. :-) Ona to vlastně ani není kniha, protože mi ji nikdo nevydal (ani jsem se nesnažil).

      Vymazat
    3. Jejda promiň! No jo vlastně - já opomněl... Ale když oni oba ti Charlesové na tom byli úplně stejně:-)

      Vymazat
  12. Aralt je doma! Bouřlivě se s námi přivítal, až jsme se s Rivilem lekli:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kde máš fotky?! :-) Styď se! Když "inzeruju" novou panenku, tak automaticky přihodím foto, ne? :-)

      Vymazat
    2. Gratujuju!
      Pokud to přežijete ve zdraví, doufám, že i fotečky budou...

      Vymazat
    3. Já jsem v takovým šoku, že jsem zatím foťák nevytáhla, ale fotky budou, nebojte. Pokud teda přežiju. Jsem, pánové, náramně zvědavá, jak to budete mít vy, až vám domů přijdou vaše dětičky...

      Vymazat
    4. To máš těžký. Já si uvědomuju, že nemůžu vytáhnout zrcadlovku s teleobjektivem (asi už chápu, jak vznikl název Canon, protože to vážně vypadá jako kanón :-) na dítě, který zrovna absolvovalo prohlídku před kárným zrakem českých úřadů, ještě předtím dlouhou cestu letadlem za doprovodu neznámé sociální pracovnice a navíc má za sebou tři měsíce v pekle. A neumí česky ani slovo! To by si chudinka připadal jako nějaký gibon v zoo. (Zdá se, že jsem změnil názor na box-openingy. :-D)

      Vymazat
    5. Tak to vidíš!
      Musíš na Štěňátko být opatrný, aby se hned neleknul!
      No, a na nás s Rivilem nikdo opatrnej není. Vyletělo to jako čertík z krabičky:-/

      Vymazat
  13. Spíš čertík z krabice, ne? :-D
    Co já vím, třeba mě taky čeká hyperaktivní nálož, která se bude focení sama domáhat. Nikola je pro mě jedna velká neznámá. Ale jestli bude jako malý Kazan, tak se spíš bude nejdřív domáhat sladkostí nebo jiných úplatků a pak mazlení. Až pojedu do Prahy, budu s sebou muset vzít nějaké bonbóny, sušenky nebo čokoládičku. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rovnou se vybav celou náloží sladkostí:-D
      Jsem na tvojí hyperaktivní nálož zvědavá:-D
      Tutově nebudeš vědět co dřív:-)

      Vymazat