pátek 6. dubna 2012

Zvlčilé dítě velkoměsta:-)

Tak říkával bratr mně, když jsem ještě způsoboval rozruch v Soho - no, není to zrovna čtvrť, kde byste bydleli s dětma (ale já se s transvestity a transsexuálními profesionály kamarádil už tenkrát rád. A pán ve Food&Wine mi tam říkal "miláčku"...). Ale tohle nemá být o mně, ale o jiném zvlčilém dítěti velkoměsta...
Asi bych měl varovat všechny známé a přátele mého bratra - brzy budu na jeho citlivou intelektuálně-horolezeckou duši v přesile. Můj dlouho očekávaný vysněný resinový kamarád se stane skutečností - objednáno, zaplaceno; nejaký soudruhl v lidové Číně již možná uchopil do svých zodpovědných rukou štěteček, aby namaloval ten nejlíbeznější a nejroztomilejší ksichtíček na světě...
Meika, kterého jsem si vybral původně, se totiž rozhodl, že ještě zůstane v civilizované Koreji - říkal něco o tom, že úroveň města a země se pozná podle přítomnosti sítě Starbucks, potažmo její hustoty. Tak jsem ostrouhal. Marně jsem ho lákal, že ho do Prahy do Starbucksu vyvezu - a dokonce že jeden otevřou i v Ostravě! (Je to po provozovně v East Endu nejodvážnější počin této firmy - i když nevím, jestli ta v East Endu přežila do dnešních dnů...)
Ohrnul nosík a pravil, že uvidíme někdy později.
To chlapeček z Číny nosík neohrnoval - je rád, že si nebude muset vydělávat na živobytí vlastním tělíčkem na šanghajských ulicích, a už se těší, jak bude klapat řasama na mého bratra... To jako jen tak, ze sportu, aby nevyšel ze cviku:-).
Bratra tedy čekají ještě zajímavější časy než doposud - můj nový kamarád totiž bude kombinací tohoto ksichtíku a těchto vlásků:


Co to udělá s bratrem, když nás teď bude mít na krku dva takový dárečky, těžko říct :-).
Soudím, že ho to povede k častějším výpravám do hor, které v poslední době tak zanedbával; případně do nějaké poklidné zaprášené studovny, kde sepíše nějakou velevýznačnou historickou studii o viktoriánské pneumatické železnici (nebo jiném podobném šlágru), kterou hluboce ocení všichni tři historikové zabývající se podobným tématem. Čtyři, abych nezapomněl na docenta Burkeho z Glasgow! :-)
Ale já už se hrozně těším!
Nastal čas oprášit Davida Bowieho - zvlášť jeho legendární koncert z Hammersmith Apollo 1973 (poslední, kde byl za Ziggyho Stardusta) - a připravit bratra na androgynní invazi!
Aneb jak říkával sv. Brian (Molko): "Vždyť je jedno, co to je - hlavně že je to hezké!"

44 komentářů:

  1. Ty budeš mí tak krásného kamaráda! Pokud mě zrak nešálí, tak i s tou černou parukou je to pořád Charles, protože takovou pusinku má jediný model od Impldoll. Jsem skutečně zvědavý na tu svoji šeredku. Bude to bez nadsázky ošklivé káčátko, ze kterého se v mých rukách (snad) vyklube krásná labuť.
    A chtěl bych se zeptat: Tu pneumatickou železnici a docenta Burkeho z Glasgow sis vymyslel, nebo jsi to někde vyčetl? Zní mi to skoro jako nějaký vtip tvého bratra. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však váš Niky bude taky roztomilý hezounek - uvidíš! Proto se dostal k tobě, protože ty z něho uděláš to nejlíbeznější stvoření na světě - od toho tatínkové přece jsou!
      A odpověď a tvůj dotaz: No dovol! :-)Já a vymyslel?! Zdůrazňuji, že viktoriánská historie je tak šílená sama o sobě, že není třeba si cokoliv vymýšlet - právě ty nejšílenější věci jsou vždycky pravda: pneumatícká železnice, parní kulomat, Babdageův první počítač... Pneumatickou železnici nejen patentovali, ale dokonce uvedli v chod u příležitosti Albertovy Velké výstavy (to je ta jak byla v Kuroshitsuji - teda ta výstava, ne ta železnici).
      To docent Burke - to předně nevím, říkával to jeden můj kamarád, co byl (asi za trest) na univerzitě v Glasgow na výměnném studenském pobytu; docent Burke byla taková jeho měrná jednotka absurní vědy... takže jsem dospěl k názoru, že tam nějakého takového musel vidět:-)

      Vymazat
  2. Takže je to tak půl na půl. Jako v postmoderní literatuře.

    OdpovědětVymazat
  3. Ták, podle nejnovějších informací půjde s tvým bratrem Rivil na tůru po lese rád, jelikož moc rád unikne ze spárů té příšerné kokety, která cca před hodinou dorazila. Je nahatej a lepí se na Rivila. Bože, co jsme si to domů dotáhli:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned to bratrovi vyřídím - myslím, že kamaráda postiženého podobným utrpením bude moc rád. Budou si moct vyměňovat zkušenosti a tipy, kam se nejlíp schovat...:-)

      Vymazat
    2. Tak jo, to bereme, protože asi budu chtít zdrhnout i já:-D

      Vymazat
    3. A zůstane teda vůbec někdo doma? :-D Kdybys chtěla, my bychom ti třeba někdy Aralta pohlídali. Máme na taková individua své metody... :-D

      Vymazat
    4. My jsme stejně případ pro Chocholouška, když se to tak vezme. :-D Moje mamka byla teda z Lawriho unešená, ale když viděla, jak mi "diktuje maily pro Hiroko" a jak ho pak nechávám číst její odpovědi (posadil jsem ho k monitoru a decentně se vzdálil :-D), tak docela kroutila hlavou. Ale usmívala se. Inu, už je ode mě zvyklá na ledacos. :-D

      Vymazat
  4. To chce rekapitulaci:-): takže Rivil, můj bratr a patrně i Leesil prchají do lesů - my ostatní si bereme poučení, že si máme připravit den volna a pevné nervy... Je to tak?

    OdpovědětVymazat
  5. Psisko: Aralt si nás asi jen tak nenechá utéct, sakryš...
    Jo, vy byste ho pohlídali? :-D

    Sebastian: Ano! Správně:-) A ten den volna by se hodil:-D A v některých případech by se hodil i ozdravný pobyt v lázních:-D Překonání prvotního šoku je někdy problematické...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já se budu celou tu čekací lhůtu psychicky připravovat:-). Možná na tom nakonec budu nejhůř ze všech, protože konkurence v baráku, to je náročná věc... Nejsem zvyklý hrát druhé housle.

      Vymazat
    2. To já taky ne! :-) Zaplaťpámbů za ten věkový rozdíl 20 let! A Darren je charakter, ten by si s adoptivním synáčkem nikdy nic nezačal. Že ne, Darry?!?!

      Vymazat
    3. Hehe, já se vám budu poťouchle smát:-D

      Vymazat
  6. A rozhodně a zcela určitě mazlíkovi jednou pořídím tenhle obleček: http://www.dollmore.net/shop/step1.php?number=10103
    A budu mu ho šíleně závidět:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom bude mazlíček rozkošnej!

      Vymazat
    2. A nebudeš sám. Už vidím Nikolu, jak ho bude chtít taky. Já mu nechám ušít mikinu nebo triko s ušatou kapucou a to mu bude muset zatím stačit. Ale mohl by si jednou ten obleček aspoň vyzkoušet, ne? Na oplátku si bude moc mazlík vyzkoušet botičky s čumáčkem. :-) (Nejspíš si večer pustím nějaký děsný akčňák, abych se opět cítil jako chlap. :-D Vážně mám podezření, že mi při té operaci nic nesebrali, ale naopak že mě uměle oplodnili. :-D)

      Vymazat
    3. Copak Nikola - ale já to chci taky!:-) Asi si to nechám ušít. A pak se necháme s mazlíkem vyfotit:-)
      Jo - máš pravdu, chce to nějaké usekané hlavy, potoky krve a pár pádných kopanců... Určité množství hemoglobinu rozstříknutého po zdi má nečekané terapeutické vlastnosti, jak říká kamarádka Marta.

      Vymazat
    4. Mou mužnou čest už zachraňuje jen Marilyn Manson, kterého si pouštím do sluchátek. Jenže nevím, jestli se to počítá, když tenhle chlap ještě donedávna pobíhal po jevišti s rtěnkou a v síťovaných punčochách a korzetu, slint.

      Vymazat
    5. No a já se v očekávání mazlíka vážně vrátil k panu Bowiemu a Brianovi - ten zas nosil holčičí šatičky, tak to teda vážně nevím:-). Ale stejně víc chlap, než kdejakej nemytej dřevorubec:-). Přiznávám ale, že panu Marylinovi jsem nějak na chuť nepřišel.

      Vymazat
    6. To je teď můj nový bůh. Konvertoval jsem. :-)

      Vymazat
    7. Tak to já jsem se zase vrátil ke starému bohu:-). Tedy původnímu. Slovo "starý" je ve spojení s Brianem velmi politicky nekorektní, i když mu letos bylo... radši nepočítat!
      Jen jsem chvilku experimentoval s asijskými bohy, kteří jsou také velmi zajímaví, pohlední a dávají inteligentní rozhovory:-). Ale Brian... Však víš, jak jsem jeden čas opakovaně ke svému bohu vzhlížel s intimity první řady. Až se mi dostalo svatého přijímání:-)
      Možná bych po něm mazlíka měl pojmenovat...

      Vymazat
    8. Ty máš aspoň to štěstí, že jsi neviděl svého boha padnout. To my s Hiroko říct bohužel nemůžeme.

      Vymazat
    9. Co se stalo? Můj bůh se zase podle všeho přestal tahat s pány a pořídil si dítě s jednou ženskou... Chudák Stefan a chudák já!

      Vymazat
    10. Náš bůh přestal nosit korzety a punčochy a oblékl si fádní tričko. Už se ani moc nelíčí. A co hůř - nějak mu to přestalo na koncertech zpívat! Kdosi na youtube se vyjádřil, že to zní, jako by předtím dělal orál nějaké obludě. A Twiggy Ramirez, kytarista, už taky není, co býval. Takže tohle (http://static.tvtropes.org/pmwiki/pub/images/a5265a1a2d_56807731_o2_7044.gif) už je nejspíš jen minulost.

      Vymazat
  7. Já mám doma jedno CD Placeba, musím se vám do toho vetřít:-)
    Ale nezasáhlo mě to tolik...
    To spíš vzdychám u DBSK... I když srovnávat Placebo a DBSK je jako míchat jablka a hrušky:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U Placeba i MM jsou hodně důležité texty. To u DBSK asi moc ne, ostatně jako u všech boybandů. :-)

      Vymazat
    2. Jo... navíc Brian byl tady takový průkopník:-). Kolik kluků se léta páně 1995 malovalo a chodilo v šatičkách... A jaké CD máš, Leesil, že jsem tak zvědav? Já byl fanouškem až na druhý poslech (tedy druhého CD), taky jsem si napřed říkal, bóže, co s tím tak nadělají... No a pak jsem ho viděl naživo - a bylo vymalováno! A zamilováno:-)
      Ale každýmu to nesedne. Mně zas nesedl MM.

      Vymazat
    3. A mně zase nesedli DBSK a jiné korejské/japonské/čínské/thajské boybandy. Co soudruh, to jiný hudební vkus. :-)

      Vymazat
    4. Od Placeba mám Sleeping With Ghosts.
      Já jsem totiž metalový člověk a DBSK s CNBLUE jsou úlet:-)

      Vymazat
    5. :-D. Tak to chápu! Já je považuju taky za úlet - hlavně vizuální. Nebýt sličného Hera (a dalších pohledných občanů Koreje)žádný úlet by se nekonal:-)

      Vymazat
  8. Jo - perlička: teď by to bratr asi do krve zapřel, ale byly doby, kdy poslouchal skupinu Helloween a nosil tričko s dýněma a vyšívanou džísku:-). Ale pšt!

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem ráda, že nejsem sama, kdo ulítnul:-D
    Pan bratr nemá co zapírat! Já klidně přiznám, že mám triko s Iron Maiden, AC/DC, Apocalyptickou, Sonatou Arcticou, SOAD... Ale jinak jsem normální:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas vypláznul 30 euro za placebácké:-). Bylo to nejdražší triko v mém životě.

      Vymazat
    2. Třicet euro? Fíha:-D Ale když je člověk opravdový fanoušek, tak se to dá pochopit:-) Já mám něco z metalshopu a něco od pánů Vietnamců. Tata má taky sbírku triček s kapelama. Já myslím, že je to fajn úlet:-)
      Taky jsme jezdili k česko-německým hranicím pro cédéčka. Číňani tam prodávali vypalované a jezdily tam pro to davy Němců i Čechů. Dalo se tam toho sehnat strašně moc. To bylo v době, kdy ještě tolik nefrčelo stahování z netu. A taky tam odtud máme nějaké to "značkové" oblečení. A kupodivu ještě teď se něco z toho dá v pohodě nosit:-)

      Vymazat
    3. Tím bych se teda moc nechlubil. :-) Já mám asi nejvíc originálních CD od Erasure, neb ty jsem poslouchal v době, kdy jsem chodil do práce, takže jsem si mohl dovolit kupovat originálky. :-D Navíc jsem objevil dvě alba v antikvariátu - stály asi stovku. Od DM mám oproti tomu jen dvě originální CD, vlastně jeden singl od DM a pak poslední sólové album Davea Gahana. Za což se hluboce stydím. A ještě víc se stydím, že od MM mám všechno stažený z netu. Za to by mě můj bůh moc nepochválil. :-) Mamka mi chtěla v Bontanlandu koupit nějakou placku nebo samolepku, ale měli kulový s přehazovačkou. Prej až zase vydaj album, tak možná budou i nějaký placky, diáře, plakáty apod. No, album je na spadnutí, tak jsem zvědav. Chci do svýho novýho bytečku velkej plakát s MM! A na dveře si nalepím samolepku, co jsem dostal "za utrpěné ztráty v nemocnici", s nápisem "Life is a bitch and so am I". :-)

      Vymazat
  10. No jo, byla to šílená pálka, těch 30 euro, jenže to bylo na jejich koncertě v Belgii, a tam to vypadalo jako normální a běžná cena... To je přesně, jak hořekuje Psisko - v obchodech nic nemají. Ale na koncertech člověku zrak přechází:-). To moje bylo ze sady k CD Meds a ještě jsem skákal radostí, že měli i malé velikosti, tudíž v něm budu moct normálně chodit a ne ho mít jako noční košili:-)
    Co se týče CD samotných, ty jsem ponakupoval vždycky v Anglii, protože tam je to vcelku levná záležitost... Ale lze se i napálit - jednou jsem koupil strašně levnou sadu 2CD+DVD Placeba (Platinové edice), jenže pak jsem zjistil, že je to tak levné proto, že je to v americké normě, takže žádná evropský DVD přehrávač to nepřehraje:-)

    Psisko: Ta samolepka musí být boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to ještě nevíš, že je ta samolepka růžová a text bílý. :-)

      Vymazat
  11. Protože se mi poslední dobou nějak ničeho nedostává (ani energie ani dobré nálady ani ničeho dalšího) přišla jsem jenom pogratulovat k chlapečkovi. Vavřineček chválí výběr a doufá, že bude "Charlie" aspoň z poloviny takový fešák jako je on...(protože, pochop, Lawri je prostě nejkrásnější ze všech..^^)
    Hiroko

    OdpovědětVymazat
  12. To my naprosto chápeme:-). A pokud by se nám aspoň z poloviny povedlo přiblížit se nedostižné laťky nastavené dokonalostí Jeho Výsosti, budeme blahem bez sebe!

    OdpovědětVymazat
  13. A jéje, Hiruška a Vavřineček se ozvali:-) Nám je jasné, že princovi musíme nadbíhat! On je krásný, vznešený, chytrý, vnímavý, vkusný, elegantní, bystrý... Zkrátka bezchybný:-)
    Ale vážně - Vavřinečka je dobré si předcházet:-) On je opravdu úžasný.

    Jsem zvědavá na Nikolu a mazlíčka:-) Myslím, že se s nimi bude Vavřineček rád kamarádit:-)

    OdpovědětVymazat
  14. A my určitě budeme mít doma hroznou příšerku. Panebože, co to se mnou v tý nemocnici udělali?! Oni mě tam určitě uměle oplodnili a já už blbnu. :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Já už jednu obludu doma mám:-/
    Kdo ví, co tam s tebou v tom špitále prováděli! :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Já bohužel myslel příšerku ve smyslu zrůdičku. Že se na něj podíváš a utečeš. Ale doufám, že ne. Že to bude takový ošklivý káčátko, ze kterýho se vyklube krásná labuť.

    OdpovědětVymazat