pátek 10. srpna 2012

Justýnkovo čekání

Chudáček Justýnek - poslední dobou se musel hodně obejít bez mé společnosti... A to proto, že život akademický je neúprosný, školní resty je třeba dohánět - svižně a pružně, a na sešroubované koleno se taky nedá donekonečna vymlouvat... Takže jsem se do toho musel pustit i já - i když se mi teda vůbec, ale vůbec nechtělo...
Venku zuřilo léto z plných sil, Justýnek se vesele povaloval na balkóně a občas vyváděl psí kusy, aby mě k sobě nalákal... a předvedl mi, jak je skvělé užívat si zasloužených prázdnin:-)





A když nezabrala koketérie, nasadil těžší kalibr - smutný kukadla... No jo, kdo by odolal!


:o)
Tak jsem zmobilizoval síly, vrhnul se na ty resty - a doufám, že zbytek srpna už se taky budu moct čas od času povalovat! Dají-li všichni univerzitní svatí....

11 komentářů:

  1. Přejeme ať univerzitní svatí stojí při tobě:-) Ať si taky trochu užiješ zbytku prázdnin a Justýnek nemusí házet smutné oko:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Justýnek umí házet přímo luxusní smutné oči:-D On tě chtěl rozptýlit, abys neměl hlavu jen plnou povinností. Justýnek to s tebou myslí dobře, chce ti dopřát zasloužený relax:-) A já doufám, že si konečně hezky odpočineš, protože si to vážně zasloužíš!

    Já se pořád tetelím nad korálkama, mám obrovskou radost, že Justýnkovi přijdou vhod:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Justýnek a smutné oko,to je na sáhodlouhý román - fotografický:-).
    Je to jeho nedostižná stránka. Teď už se tváří veseleji (no, momentálně je uražený, že jsem ho nevzal s sebou na středověké trhy), ale z předchozích týdnů mám povícero fotek na téma "smutný kukadla"... Asi to ještě proberu a možná i něco zveřejním - ovšem s varováním "Kapesníky připravit, následují srdceryvné záběry" :-).

    Žabža: Justýnek se taky tetelí - má korálky od tebe moc rád!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, ty jsi na Justýnka škaredý! Měl jsi ho s sebou na jarmark vzít:-) I když já mám co říkat, Aralt je na mě naštvaný, že jsem ho nevzala na výlet:-D

      Fotografický román o Justýnkově smutném oku by se mi líbil:-)

      A jsem ráda, že má Justýnek korálky rád, vždycky když je na vidím, tak mám radost:-)

      Vymazat
    2. Máme to ale pech, co? A přitom to bylo pro jejich dobro - teda aspoň u nás rozhodně, protože je mi naprosto jasný, jak by jinak Justýnek fňučel, že chce tamto a ono a ještě támhleto... Co neviděl, to ho nemůže trápit:-). Ale už jsem si ho kapku udobřil tím, že jsem mu vysvětlil, že ta etno brašna přes rameno, co jsem tam koupil, je akorát taková, aby se do ní pohodlně vešel - takže je vlastně pro něho, že:-).

      Vymazat
    3. Já Aralta nebrala, protože jsem ho tahat nechtěla:-D
      Sice by se mi do batohu vešel, ale chtěla jsem si tam udělat místo na krabici lázeňských oplatek, které jsem měla v plánu koupit (a koupila). Jel se mnou Aralt alespoň v knižní podobě:-)

      Jdeš na Justýnka psychologicky, to je chytré:-D Jistě že je ta etno taška pro něj:-D

      Vymazat
    4. Jo, jo - jsou chvíle, kdy jsem rafinovanej jako cukr:-D

      Vymazat
    5. A určitě ti to vždycky projde:-D

      Vymazat
  4. Já bych přísahala, že jsem tu včera nechala komentář! A dlouhej! A není tu.. Achjo.
    Asi se technika spikla. No nebudu to pokoušet, takže to jen hodně zkrátím!
    Justýnek je naprosto okouzlující! (Ano, zkrácená verze mého předchozího óchání...T_T Musím se naučit minimalizovat..:D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My děkujeme i za minimalizovanou verzi! :-D
      A máš pravdu, technika je neobyčejně zákeřná....

      Vymazat
  5. Velmi zákeřná! Většinou mám pocit, že všechny moje technický udělátka si žijí svým vlastním životem. Mažou data, který se jim nelíbí a stahují si to, co se jim naopak líbí a já se pak nestačím divit.

    OdpovědětVymazat