čtvrtek 8. března 2012

Jarní sněžení

Tak jsme si dnes užili úchvatné jarní chumelenice. Já tedy jen přes okno, podle vzoru Járy Cimrmana jako velmi zanícený divák (zánět průdušek, nosohltanu a hlasivek) - ale připomnělo mi to, na co jsem kvůlivá té vleklé chorobě zapomněl, tedy vlastně skoro na celý svět... No ale jedna z těch věcí na celém světě je z počinů fotografických - momentka z dob, kdy naposledy před chvilkovým jarem ležel sníh...
Tehdy nám připadala jako "Čekání na jaro" :-)



Někdy je vážně škoda, že si člověk vyrazí ven bez pořádného foťáku:-(.

2 komentáře:

  1. To je LOĎ?!
    Když jsem ráno vstal a zjistil, že sněží (i u nás), málem jsem se pozvracel a zalezl zpět do postele. Leč předoperační vyšetření nebylo již možné dále odkládat, a tak jsem byl nucen vyrazit. Připadalo mi ale, že jsem zaspal jaro, léto i podzim a už je zase nějaký listopad. Já už byl totiž na jaro připravený. Cítil jsem ho na sobě. A oni mi udělají takovou čáru přes rozpočet!

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, je to loď... Přišla mi taky taková zaskočená:-). Sněžení na jaře je bohapustá zrada. Bratr je zhnusen - též už cítil jaro, tak si vytáhl boty na běhání a do rána tohle. Ne že by neměl rád sníh, ale když se na tom nedá lyžovat, tak to neuznává...

    OdpovědětVymazat