čtvrtek 8. prosince 2011

Korejská módní inspirace

Tak jsem se opět při prohlížení korejské verze ELLE velmi pobavil - fotostory "Vyrážíme do přírody" s protagonisty JYJ (ex DBSK), kterou jsem prostudoval především kvůlivá "nejkrásnějšímu z Kimů", jak občas přezdívám Herovi, to byl vskutku pohled do jiného světa :-).
Já s bratrem zpočátku vyrážel ve věcech made by naše babička (doma šitá větrovka s klokaní kapsou, pletené štulpny a jiné stylovky), bratr posléze přesídlil na Goretex a Moiru, já spíš na Marks&Spencer - Bob Gore totiž nejen že vyrábí hnusné barvy, jak pravila slečna Michelle v Dokonalém světě, ale navíc nevyrábí na tak malý lidi, jako jsem já :-(. A pokud vyrábí, tak k nám se nedováží.
Kdežto Marks&Spencer má klučičí řadu s modrým maskáčem z Battlestar Galacticy :-).
Ovšem teď jsem se dočetl, že v Koreji k posezení u kotlíku jedině Gucci!
To jsou mi věci... :-)




Inu: korejská ELLE - zdroj zábavy a poučení :-).
Takže příště, až vyrazím do Pekla - či jiného vojenského prostoru - vím, co na sebe... Jen doufám, že svetr od Gucciho hřeje aspoň přinejmenším tolik, jako ten od babičky, který se osvědčil, i když jsme v Nízkých Tatrách zapadali sněhem.
Z aktuální korejské zimní nabídky viz ještě zde (samozřejmě opět naaranžováno na současné korejské hlavní hvězdě):





3 komentáře:

  1. Časy se mění. Jestlipak měl pán někdy na sobě i gat a durumagi.
    http://www.asia-planet.net/korea/traditional-clothing.htm
    :o)
    JD

    OdpovědětVymazat
  2. JD: A víš, že něco podobného měl? V reklamě na LG Optimus Q2.Tedy byla to spíš taková variace - kombinace moderního a tradičního, bez toho srandovního kloboučku:-). Ale jelikož se mi ještě nepodařilo přijít na to, jak dát obrázek do komentářů, tak to budu muset vymyslet jinak - možná v jiném příspěvku...

    OdpovědětVymazat
  3. Sakra! Zrovna nedávno mamka jeden takový svetr spálila, kdyby tak veděla! Až to k nám dojde, bude plakat!..XD

    OdpovědětVymazat