pátek 8. července 2011

Botičky, Carrie Bradshawová a Dokonalý svět

Vím, že jsem slíbil, že napíšu něco o panu Lovecraftovi a jeho hororech o Cthulhu - jenže on se nakonec tenhle první týden prázdnin odvíjel úplně jinak, než jsem předpokládal. Úplně nehororovitě. Dokonce nekrvákovitě. Skoro. Asi bych řekl, že byl hodně "holčičí" :-).
Dokonce jsem ani nezačal číst pana Moudrého - a to mi tu celou dobu byl k dispozici, neb bratr nakonec nevydržel, podlehl volání dálek a výšin a vyrazil na Slovensko do hor. Jenže před odjezdem mi ovšem nechal danajský dar - nic menšího než seriál Sex ve městě a seriál Dokonalý svět. Prý aby mi tu nebylo tak smutno, až tu nebude, a abych z toho cvičení a posilování úplně nezblbnul.
Nemyslel to zcela úplně jako vtip, jak by se dalo čekat - můj ctěný pan bratr mě moc dobře zná a tak ví, že  pro Carrie Bradshawovou i slečnu Michelle (protagonistky výše zmíněných seriálů) jsem měl slabost vždycky. Možná i větší pro slečnu Michelle, protože ta byla víc stylová a míň sexuální. Já vím, nejsem žena po třicítce, abych docenil všechny nuance Sexu ve městě :-).
Takže spíš než rýpanec k mé marnivé podstatě mi prostě chtěl udělat radost. Zvlášť když sám vyrážel do kopců obut v drsné vibramy, oděn v nevkusný goretex (díl Dokonalého světa, kde se slečna Michelle pokouší nakoupit outdoorové vybavení, patří mezi mé nejoblíbenější :-) - zvlášť, když jí největší radost udělá buzola se zrcátkem...).
Takže jsem si to tu báječně užil. Při nedávné výpravě do marketu za potravou jsem přibral i časopis Marie-Claire, abych byl náležitě in (Elle ani Vogue bohužel neměli). Obdržel jsem k tomu příbalovou růžovou tašku plážovku zdarma :-).
A včera jsem vymetl slevy u Bati. Možná i v důsledku toho všeho má obuv na léto vypadá takto:


Nutno podotknout, že na webovém katalogu fy Baťa je tento produkt uveden jako "dívčí/chlapecká obuv" - vážně:http://www.bata.cz/artikl/90159.
Ač si dovoluji odhadnout, že patrně není v této zemi mnoho osob, které by byly ochotny (a schopny) tuto obuv označit a považovat za chlapeckou, já se toho odvážil. Hlavně jsou ale šik a odpovídají současnému trendu safari stylu (psali v časopise :-)).

Ještě že můžu nakupovat na dětském oddělení - mám totiž zaplaťbůh malou tlapku (velikost 35, tedy 3, na pánském oddělení skutečně nevedou). Nevedou tam ale taky ani žádné vkusné sandály, takže doufám, že mi má dětská/dívčí nožka pěkně dlouho zůstane. Už napořád.
I když jsem chlapeček, jsem neobyčejně marnivý a pro boty mám slabost asi jako Carrie Bradshawová. Kdybych ovšem v těchto luzích a hájích nenakupoval unisex na dětském nebo nejehláky na dámském, byl by můj botníček mnohem chudší :-). 
Pročež se po tomto účelně prožitém týdnu loučím s heslem: "Lépe vkusný artikl z dámského než nevkusný z pánského" a k titulu památného a kultovního 9.dílu z VI. série Sexu ve městě "Právo ženy na boty" bych připsal: "... a marnivého hocha rovněž!"
Howgh!

8 komentářů:

  1. Mně se ty botky neskonale líbí! Slyšel jsem, že většina hetero mužů považuje tzv. gladiátorské boty za velmi nepřitažlivou obuv, ovšem já nejsem hetero muž, tudíž ocením i jiné boty než červené latexové kozačky na jehlách.
    A především ti fandím. Jen víc takových odvážlivců! Je načase, aby ČR vstoupila do 21. století a zasloužila si označení "civilizovaná země".

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji za podporu! Vážně se tyhle boty v běžných kruzích nelíbí? Nakonec je to dobře - aspoň se po mně nebudou vrhat heteráci v domnění, že jsem holčička:-). Chudáci... jejich svět musí být tak prázdný!

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se taky líbí. Ne na moji nohu, ale na cizí určitě..^^ (jsem ten typ, co se kochá oblečením/botami/etc spíš na lidech okolo.. když jdu nakupovat, většinou přemýšlím spíš "co by se z toho dalo udělat jinýho"..T_T mamka ze mně šílí..xD)
    Ale docela mě překvapilo (šokovaně jsem tomu nemohla uvěřit, tam se jde s dobou), že už i Baťa je tolik pokrokový..:)

    OdpovědětVymazat
  4. Hiroko: On by asi měl být, když je vlastně zahraniční. Ale myslím, že svoje botky na vysokém podpatku si přeci jen zatím nechám do soukromí (případně do příštího života, až se stanu rockovou hvězdou :-). Zatím se můžu realizovat na BJD. Což je taky důvod, proč ji nutně potřebuju - BJD může všechno to, co já ne.

    OdpovědětVymazat
  5. Je to sranda jak pořád považujeme Baťu za něco "našeho", co se šije ve Zlíně:-). Baťa není jen zahraniční, on je přímo světový - ovšem valná produkce Bata Shoes se k nám vůbec nedováží:-(. Asi bychom to tu nerozdýchali nebo co. Divize Londýn - New York - Šanghaj - Singapur aj. má modely, až zrak přechází... Pamatuju úchvatnou modrou pánskou kabelku, jako dělanou na promenádu po Soulu:-) - samozřejmě, že ji v naší obci nevedli:-)

    OdpovědětVymazat
  6. No, Bushman je podle všeho taky česká firma. A přitom její prodejny lze najít v ulicích Londýna, že. Ale víš, co si myslím? Kdybys stál o nějaký baťovský model, který je k sehnání jen ve světě, oni by ti ho v nějaké české prodejně sehnali. Mně třeba řekli, že mi můžou objednat boty z jiné prodejny, pokud mojí velikost nebudou mít ve své a nebudou už k sehnání ani na netu. Vždyť je to kruci stejná značka, musí to mít nějak propojené.

    OdpovědětVymazat
  7. Dokonalý svět, ten český seriál? Na Markíze išiel jeden diel s rovnakým názvom a potom ho - pre mňa nepochopiteľne, lebo to vyzeralo vcelku pozerateľne (na rozdiel od zvyšku iných seriálov na Markíze) - stiahli. Nemal požadovanú sledovanosť (ale u nás aj Sex v meste išiel až niekedy okolo polnoci alebo až po a nebolo to kvôli ne-prístupnosti. Čo je pre ránoskorovstávajúcich vážne úžasný čas). Je to on?

    OdpovědětVymazat
  8. Ano, je to on - a i v českých zemích (kde šel na Nově)prý neměl kýženou sledovanost. Nejdřív mě to udivilo, ale pak mi došlo, že je to vzhledem ke stanici pochopitelné - Dokonalý svět se svým humorem, nadsázkou a obří dávkou cynismu skutečně není pro diváky milující Ordinaci v růžové zahradě. Potom jsem se naopak začal divit, že Nova byla schopná něco takového vůbec natočit... Ještě že máme ulozto, jsou tam oba :-)

    OdpovědětVymazat