sobota 4. ledna 2014

V hlavní roli Justýnek McBride...

Vlastně v jediné roli :-). One man show :-).
Po dlouhé době příspěvek celý jenom o Justýnkovi... A fotografický!
Řízením osudu (svéhlavostí Olympusu mini) se stalo, že na postu hlavní fotohvězdy momentálně vystřídal Siu Justýnek...
Začalo to velice nenápadně - touhle fotkou:


Byla to jediná fotka z ranního focení, která se povedla - chudáček Kagome nemá žádnou a Sia jen pár a ještě fialových (jak se to stalo, vůbec netuším). Nejdřív jsem si myslel, že je to prostě náhoda, ale čím víc jsem se snažil, tím víc se to potvrzovalo - foťáky prostě mají svou hlavu (i ty úplně maličké) a taky své oblíbence... Takže zatímco Canon, který jsme měli půjčený předtím, preferoval Siu a Justýnek na jeho výstupech nevypadal nejlíp, maličký Olympusek si naopak vybral Justýnka...
(Chudáček Kagome tak na "svůj" foťák, tedy k ní laskavý, ještě čeká...)
A tak jsme včera fotili jako diví - jednak bylo hezky, a jednak jsme chtěli přijít záhadě na kloub... Nepřišli jsme. Pan foťák "fotím jenom Justýnka" nám nic nevysvětlil - zato udělal Justýnkovi spoustu pěkných fotek...

S králíkem...


S králíkem v detailu :-)


Bez králíka :-)



S příšerou...

Pomóc, sundejte to ze mě!
Jo, to jsi ty, Tyldo? Fuj, to jsem se lekl!
Ale kromě Tyldy se Justýnek po chvíli zalekl i vlastního úspěchu... Vyšly čtyři následující fotky brané jen tak po sobě, a už bylo jasné, že se nám zrodila hvězda... Nová hvězda, protože takovýto úspěch dřív býval Siovou doménou... A Justýnek začal mít pochyby...

Já a fotomodel? Neblázni, Sia  mě sežere zaživa..."

Anebo že by?
Hmmmmm....
Ale ne, víš co, radši ne... Já se bojím!
Ale nebylo zbytí - novopečená hvězda musela ven, aby se ukázalo i na pravém světle... Tam už se toho ale moc neukázalo, spíš tak houbeles a to, že foťák má rád šneky :-)



Když si za ním lehnu, myslíš, že už mě vyfotí?"
Jen aby nevylezl a neoslizl mně....
A ten klacek je tu jako proč?!
A tenhle Justýnkův výraz se snažím dešifrovat... Je to ohromení? Šibalství? Troška potměšilosti vůči uraženému "staršímu bratrovi"?



Každopádně: "Jsem hvězda, jo? Páni... Já ho trumfnul!" :-)

9 komentářů:

  1. Váš pan foťák má jasné preference. Nejprv šnek a pak Justýnek. :D
    A my doma předeme blahem. Justýnkovi to ohromně sluší. Snad se Sia nebude moc zlobit.
    A mohlo by to být "vrchol blažena"? Když má tebe i oko fotoaparátu zase chvíli jen pro sebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme rádi, že jsme vám udělali radost! Ne, Sia se nezlobí, on je jenom nešťastný a uražený... Ale Kagome s ním drží basu a utěšuje ho, tak na ten zármutek není sám :-)
      "Vrchol blažena" :-) - jo to by mohl být... ale takový trošku "já tomu nemůžu uvěřit" :-)

      Vymazat
  2. Úžasné fotky! Líbí se mi, jaký mají lehce narůžovělý nádech, to Justýnkovi strašně sluší. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó, děkujeme moc za pochvalu! Ten narůžovělý odstín ale nevím, zda se mi ještě někdy povede zopakovat, on není mým přičiněním... Prostě se vyskytl :-)

      Vymazat
  3. Justýnkovi přeju, že se stal středem pozornosti, snad se Sia nebude moc zlobit a Kagome se vás nebude pokoušet hryznout :-D
    Jsou to strašně roztomilé fotky, Justýnek je neuvěřitelné zlatíčko :-)

    Sung

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme - a mám vyřídit, že Justýnek extra pozdravuje svou oblíbenou pražskou tetičku :-).

      Vymazat
  4. a ten šnek, byl doma?
    jestli nečuměl v ulitě do zrcadla...jestli sou jeho růžky dost sexy aby mohl ven.

    Tragéd.

    OdpovědětVymazat
  5. techničtí znalci by nazvali ono zarůžovění tzv. aberací.
    jiní ale hledí na obsah.
    tudíž budiž růžová.

    Tragéd

    OdpovědětVymazat