neděle 3. února 2013

Není CD jako CD...

Vážně. Sám jsem to netušil, ale ne všude na světě je CD kolečko v plastové krabičce (případně papírové, je-li interpret eko-bio uvědomělý) s pár papírky sešitými sešívačkou, kde jsou texty písní a nějaký ten obrázek... Říká se tomu booklet.
Po tomto shrnutí samozřejmostí (euroamerické provenience) - se musíme pochlubit s překvapením, které nám přivodila objednávka z korejské země: CD Kima Jaejoonga, našeho Plyšového boha:


Místo CD v krabičce s drobným bookletkem o pár stránkách jsme dostali knihu v pevných deskách, k níž je jen tak mimochodem "přilepeno" cd :-):

srovnání s běžnou velikostí CD

Kniha má knižní rozměr, 52 stran - a co strana, to skvělá stylingová fotka nejkrásnějšího z Kimů:


Všechny obsažené fotky je možno vidět naskenované zde:  http://princejj.com/2013/01/18/hq-pics-130118-scans-of-jaejoongs-i-album-photobook/
Tomu říkám dostat za své peníze mnohem víc, než byste čekali ...
Jo a mimochodem - je to dobré i na poslech! :-D

9 komentářů:

  1. Justýnek je teď u toho CD přilepený, že? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To my oba. I když já se věnuju i poslechu:-)

      Vymazat
    2. Já se vám nedivím, taky bych byla přilepená:-)

      Vymazat
  2. A jen tak mimochodem jo? :DDDDDDDD
    Ale teda 52 stran to už je fakt něco. A jinak gratulace!

    OdpovědětVymazat
  3. Měli by to nazývat spíš "kniha s CD" a prodávat to v knihkupectví. :-) Zajímalo by mě, jestli je to v Koreji běžný standard, nebo je to jen výjimka potvrzující pravidlo tedy nadstandard (asi jako je nadstandard Hero).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi se chtěli co nejvíc ztotožnit s označením "album":-).
      Tomuhle vážně říkám album plné fotek - sice nerodinných, ale zato o to lepších:-). Kam se hrabe ELLE!

      Vymazat
  4. Já mám taky doma knihu s CD, takže se občas najde někdo, kdo si s tím dá práci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale asi to nebyl český interpret, že? :-)

      Vymazat
    2. To ne, německý:-)
      Líbí se mi, když si někdo dá opravdu záležet se vším všudy na tom, co pouští do světa.

      Vymazat