pátek 9. září 2011

To je ON!

Tak jsem se to rozhodl zveřejnit :-). Ano, taky chci BJD a dokonce už opravdu (?:-)) vím kterou. Tedy kterého, protože to je samozřejmě chlapeček.
Říkám mu Meika, podle jedné úžasné postavičky z knihy pana Moudrého Iustus (viz můj někdejší zdejší literární příspěvek:-)). Jeho "výrobní" označení je Nia a je od firmy Crobidoll. Takže je to samozřejmě další z darů korejské země.


Ale aby nebyla mýlka, výběr na něj nepadl kvůli korejskému původu - bylo to přesně, jak říká Hiroko: "BUM! Tohle je on!" Předtím už jsem byl z výběru dost unavený, až mrzutý, ubitý z tolika možností... neb to bylo tím, že jsem se nezamiloval. Líbili se mi skoro všichni - a přitom žádný nebyl "On"....
Ale tomuhle jsem kouknul do kukadel a bylo to jasné.  Teď už jsou mi možnosti ukradené, protože vím, že chci "svého" Meiku alias Plyšového mazlíčka:-).
To, že je navíc z Koreje, jsem zjistil až posléze a považuju to za takovou třešničku.
Tenhle Meika (tedy ten můj, ne pana Moudrého) žije v Soulu (což je prozatím stoprocentně pravda, dokud ho tam neposadí do letadla a nepošlou za mnou), a to v příběhu, který si vymýšlí jeden osamělý autor mangy. Aby mu nebylo smutno, vymyslel si stejně osamělého a opuštěného chlapečka, jako je on sám, a nakreslil o něm příběh. Ne pro děti, ale 18+, protože Meika je prostitutek... A o tom, jak autorům jejich literární postavy ožívají a touží změnit své příběhy, už toho bylo něco napsáno...
No, a jelikož mě taky momentálně napadlo, že bych se mohl drze do tohoto houfu zapojit, tak toho teď nechám a možná se taky o něco pokusím...
Každopádně - tohle je on...





Jak se vám líbí? :-)

23 komentářů:

  1. Takže Sebastiánek a Meika mají po ohláškách. :-) Gratuluji a věřím, že spolu budete žít šťastně a spokojeně až do smrti! Crobi dělají úžasné chlapečky, líbí se mi jich od nich víc, ne jenom Nia. V ČR vím o dvou, další je na cestě (takže i s tvým tu bude 2x Nia, 1x Lance, 1x Nao... a možná ještě další, jejichž majitelé nejsou na fóru). A myslíš, že se Meika jednou dočká svého pana Spisovatele (kterýžto byl již uvědomělejší než Vypravěč a neztrácel čas s vymýšlením Bely, nýbrž si vymyslel rovnou Plyšáčka :-)? Na DoA kdosi zasvěceně pravil, že BJD jsou jako brambůrky - nikdy se nespokojíš jen s jedním. Myslím, že kdybych byl hodně bohatý, sestavil bych si celou skupinu, ve které zpívá moje Psisko. Ale protože jsem žádnou banku nevytuneloval a 30 tisíc měsíčně taky nevydělávám, tak budou doufat, že si časem pořídím aspoň Páníčka a možná i Vaidu. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. S panem Spisovatelem nevím... Já to myslel tak, že pan Spisovatel (velké S je na místě, neb on je tvůrce roven Bohu) vymyslel jednak Plyšáčka a jeho příběh, ale taky mě, jak tu na něj čekám a pak oba ty příběhy propojil... Takže já jsem taky jenom postava v něčí manze :-). Ale my ho budeme s Meikou jako správné odbojné postavičky konzultovat a probírat a budeme remcat, kdykoliv se nám nebude líbit, co se s náma děje... Aspoň to teď máme na koho hodit :-). Ale možná u něho na stole za čas potkáme ještě nějakou zajímavou bytůstku...

    OdpovědětVymazat
  3. Včera, jsme se se Shinnyou domluvili na tom, že Nia je tolik čumáčkovitý. (A navíc, pořád chodím okukovat Maelka, což je taky Nia a miluju ten jeho ksichtíček..:-))
    Plyšáček, tak. Meika. :-)

    Roderiku: Já věřím, že si jednou pořídíš celou skupinu. :-) Dřív nebo později.

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, čumáčkovitý a plyšáčkovitý:-). Však už má uši slíbené. Teď jenom musím ještě počkat, až mi pojišťovna proplatí mé vrtané koleno se šroubkem, protože z muzejní brigády bych šetřil teda pěkně dlouho... Myslím, že Meika bude moc hezké bolestné :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Meika se mi moc líbí. Je to opravdu plyšový mazlíček. Ať si pojišťovna pospíší! Pojišťovny jsou občas hrozné, snad ti pošlou peníze brzy. Meika vypadá jako zrozený k mazlení a tulení:)

    OdpovědětVymazat
  6. No, Vánoce možná budou dřív... a to opravdu. Pojišťovna totiž všechno začne vyřizovat teprve potom, co pan doktor ortoped buchne své poslední důležité razítko o ukončení léčení, protože prý výše bolestného se odvíjí nejen od počtu operací, jejich bolestivosti, ale taky hlavně délky soby léčení... A to poslední razítko dostanu až na kontrole začátkem listopadu... O to ale bude bolestné vyšší, ne? Tak snad do té doby neumřu samým těšením!
    Abych nezapomněl - gratuluju k Edovi!

    OdpovědětVymazat
  7. Když už nic jiného, tak se ti aspoň navýší částka o to bolestné, ale stejně je to pakárna...
    Pokud by to bylo začátkem listopadu, tak by Meika opravdu byl doma před svátky:) Budu držet palce!
    Děkuju za gratulaci, ale jsem teď zdeptaná, protože nejsem schopná Edovi vyrobit oblečení. Asi skočím u krejčové. Eda má jen jeden oblek a to je žalostně málo (originální). Ale má se mnou trpělivost. Můj obludný oblek vlastní výroby, který jsem spáchala včera, trpně snáší. A taky má chudák zavázanou nohu.

    OdpovědětVymazat
  8. Meika bude rozhodně to nejkrásnější bolestné..:-)

    Leesil, jsme na tom stejně..:-D

    OdpovědětVymazat
  9. Meika je nádherný, když jsem si ho všimla poprvé, připomněl mi Joongieho. A pak jsem sjela o pár článků níž, a tam jsem viděla přesně ty Joongieho fotky, které mi připomněl XD Začínám přemýšlet nad tím, že bych podobného miláčka pořídila kámošce, když toho živýho Jaejoonga pořád ne a ne ukecat XD
    Jinak jsem na této stránce poprvé (nečekaně), ale evidentně sem zavítám častěji (kluci z ČR, kterým je známo jméno Hero Jaejoong, by se ěli uctívat)
    Nari

    OdpovědětVymazat
  10. Moc díky za uznání, Nari! Šířím osvětu kudy chodím:-), takže kdo mě zná, nebyl "nejhezčího z Kimů" ušetřen - ale zatím si nikdo výrazně nestěžoval:-) - vyjma Kissakiho, když jsem ho jednou intenzivně mučil korejským popem.... Musím ale přiznat, že na mé srdeční náklonnosti ke Koreji má Hero lví podíl :-). Teď už jsem tam objevil hezkých kluků, až mi zrak přechází, ale Hero byl zkrátka první...

    OdpovědětVymazat
  11. Ač to bude znít jako bych si to v tomto kontextu právě vymyslel, ale B jsou "ball" :-). Lze tedy říci, že JD s koulema... Tady názorně vidíš, že v Asii vyrobí úplně všechno. Volali ti vůbec kvůli ochranné známce?

    OdpovědětVymazat
  12. Hmm, nevolali. Prostě jen vytvořili další plagiát, k nerozeznání podobný originálu. A Starbucks taky kopírují:
    http://dec7592.dreamweb.co.kr/webftp/TA1102.jpg
    http://dec7592.dreamweb.co.kr/webftp/TA1101SW.jpg
    http://dec7592.dreamweb.co.kr/webftp/TA1101SR.jpg
    A ještě si na ty plagiáty dají Copyright © Je to od nich nečestné a nesportovní.
    JD

    OdpovědětVymazat
  13. No, vzhledem k nezaměnitelné roli kafe v korejské společnosti, jeho vlivu, významu a spotřebě, mě tak napadá, jestli oni nakonec Starbucks už dávno nevlastní... Takže v tom případě by bylo Crobidoll Cafe originál a americký Starbucks prostou divizí korejského nadnárodního koncernu... A všechno to stejně vlastní Hyundai a sídlo je v Nošovicích! :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Je-li to pravda, budu příště zapíjet kimči litrem Starbucksu a ne litrem koly. ;o)
    JD

    OdpovědětVymazat
  15. Prosím vás, kolik asi stojí takový mazlíček?

    OdpovědětVymazat
  16. No jo, to je na tom to těžké... Takový mazlíček je vcelku drahý. Tento konkrétní 520 dolarů (+ poštovné + to debilní clo, co letos zavedli...)

    OdpovědětVymazat
  17. Dkuju moc za odpověď a v jakých dolarech je částka? Omlouvám se, že tolik obtěžuji :)

    OdpovědětVymazat
  18. Americké dolary. Tady je odkaz na stránku té korejské firmy, která mazlíčka vyrábí: http://crobidolls.com/shop/step1.php?number=813
    Třeba tam objevíš nějakého, co bude tvému srdci ještě bližší :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Moc ti děkuji :) Ihned začínám šetřit.. zamilovala jsem se ^^

    OdpovědětVymazat
  20. Můžu se jen zeptat, když je tam cena 598, tak to je něco okolo 12ti tisíc Kč?

    OdpovědětVymazat
  21. Bohužel:-(. Ale když dolar klesne, bude to míň... Člověka to donutí sledovat kurzy měny :-)

    OdpovědětVymazat
  22. jj oki, děkuju za informace :))

    OdpovědětVymazat