středa 30. července 2014

"Jmenuji se Kurosawa... Meika Kurosawa... :-)

Není žádným tajemstvím, že Meikovým největším přáním je, aby za ním co nejdřív přijel strýček z Koreje... Druhým Meikovým největším přáním pak bylo mít katanu...
Všímáte si toho minulého času?
Katana dnes dorazila! Jelikož strýček ještě nějaký čas nebude moct přijet (práce pro vládu je náročná věc!), poslal Meikovi aspoň balíček... Prý že s katanou :-)
Katana ale nedorazila sama, jak užaslý Meika zjistil...


"Wow! Sebastiane... To si k nám strýček posílá zbraně?"
Já: "Nooo... možná abys věděl - a věřil - že jednou fakt přijede... Musíš mu ji čistit a dobře se o ni starat!"
Meika: "To víš, že budu! Smím si ji půjčit, viď, že jo? Strýček by určitě nic nenamítal..."
Já: "Ale vždyť ji neuneseš, koťátko...Je velká..."


Meika: "Velká? To je Desert Eagle - ten má být velkej! Unesu ji, koukej!"
Musel jsem uznat, že má pravdu... ale už jsem začal zároveň taky tušit, co přijde dál...
Meika mezitím nacvičoval pózy - čím dál zkušenější a profesionálnější... :-)




Až přišla ta zásadní otázka - teda spíš konstatování: "Víš, Sebastiane, já si myslím, že ta pistole je pro mně... Nechám si ji."
A takhle už vypadá mé psychopatické koťátko nyní - po zuby ozbrojené a šťastné... :-)


"No co?! Ochrana přírody je vážná věc!"


P.S.: Tento článek píšu pod dozorem... Váš Sebastian


4 komentáře:

  1. K vám se radši už nepřiblížím :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak se dočkal. Upřímně mu to se zbraní/němi v ruce děsně sekne <3

    -Chris-

    OdpovědětVymazat
  3. S tím, že ochrana přírody je vážná věc, by zcela jistě souhlasil i můj "strýček". :-)

    OdpovědětVymazat