sobota 3. května 2014

Meika Kurosawa

Tak je nás u Kurosawů opět o jednoho víc...
Vesmír (anebo to byl Velký Spisovatel) si s námi trochu pohrál - místo zářícího prince Genjiho, na kterého se Sia tak těšil, k nám dorazilo jeho současné vtělení z alternativního Tokya...
Meika. Meika Kurosawa - de facto mimo mně druhý jediný zdejší "skutečný" Kurosawa toho jména :-)




A jaký tedy je?
Pruhovaný :-). No, ano - on a jeho nejmilejší kamarád (kromě mě, samozřejmě!) postapokalyptický králík Chu, jsou moje drahé pruhatky... 


Milují černé pruhy, černou obecně, všechno možné alternativní a sní o záchraně světa. Nejlépe bez lidí - s delfíny...
Meika dále rád marmeládu z černých třešní, čokoládu s oříškama, černou kávu a černý čaj, velkoměsta, dystopickou sci-fi nejlépe řízlou cyberpunkem, Emily Strange, kočky (především černé), lebky, detektivky, soudní patologii, forenzní antropologii a východy a západy slunce v průmyslových aglomeracích a brownfieldech...
Nerad velké korporace, trápení zvířátek, obžerství, komerci, konvenci, stupiditu, sex a plýtvání přírodními zdroji... Je zkrátka eco-bio-emo postapokalyptic :-)
Taky rád plyšáky a králíky z ponožek. Sex pouze s delfíny. Nejlépe plyšovými.


Když ale našel mé staré londýnské placky (My imaginary friend doesn't like you, You can never wear too much black, I'm so happy I could die) zjistil, že přece jen nejradši na celém světě má mně - a jednu mi rovnou zabavil. Hádejte kterou :-)



Taky rád kibicuje - ohledně ekologie, jídla, virtuálních světů... Ale jsou věci (a světy), o kterých se rád nechám poučit...
Shlédl, co jsem o něm prezentoval:


... měl kupu připomínek...


... a nakonec z něj vypadlo, že by to chtělo ještě něco navíc. Nového. Lepšího. V jeho stylu :-)
Dovezl si noťas, co je lepší než ten můj, takže prý to raději udělá sám...


Těšte se! :-)

6 komentářů:

  1. Těšíme! :-)
    (Nepamatuju si, že jsi měl placku "My imaginary friend doesn't like you".)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měl - na tašce. Černá s bílým nápisem... Ale asi mezi ostatními zanikla :-) Pamatuju, jak jsem tehdy hrdě nosil tu Village idiot :-)

      Vymazat
  2. Je perfektní <3

    Moc se těšíme na pokračování.

    -Chris-

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem z něj překvapená! Krásný kluk :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z čeho jsi překvapená? Jak je hezký nebo co je to za kvítko? :-)

      Vymazat
  4. Je to okouzlující eco boban! Sice vypadá velmi uťápnutě a zkroušeně, ale nakonec z něj vykouklo pěkné kvítko. :D

    OdpovědětVymazat