středa 26. února 2014

Kotě v nebezpečí :-)

Justýnek dostal nový obleček... Takový roztomilý, že v něm byl ještě líbeznější a plyšáčkovitější... Já ho hned postavil k lampě, abych ho mohl vyfotit (aby se on mohl pochlubit), jelikož mu to tedy slušelo převelice... 


A vůbec mi nedošlo, že mu to sluší až přímo nebezpečně, dokud se neobjevil Sia - ten jako zkušený a poučený moc dobře věděl, o co si my dva koledujeme... Takže se do toho rázně obul (a já už radši mlčel, ani nedutal, jenom jsem fotil, i když to pod lampou nestálo za moc a fotky podle toho vypadají... Jenže to byla taková spontánní akce, kterou nešlo nezaznamenat):


Sia: "No ukaž se, kotě... Tak to je teda mazec! Sebastiane, ty ho v tom pustíš někam ven?!"
Justýnek: Co se ti nelíbí? Vždyť mi to sluší..."


Sia: "Právě že ti to sluší až moc, to je nebezpečná věc! Sebastiane... Vždyť ho takhle někdo ohne o první roh!!"
Justýnek: "Co? Jakej roh?! Kecáš, viď ..."


Sia: "Ty už jsi zapomněl na strýčka Armina z Prahy?! Sebastiane, řekni mu něco!"
Justýnek: " Strýček Arminas... aha..."


Sia: "Tak hele, já ti to vysvětlím... jak se k tobě nějakej strýček takhle přitočí, tak uteč! Jasný?"
Justýnek: "????"


Sia: "Protože pak bude následovat tohle..."

"... a tohle..."



Justýnek: "Hm... ale zas tak špatný to není..."
Sia: "???"


:-)

Tak nevím, jestli se Siovi podařilo dosáhnout toho, co zamýšlel... Myslím, že místo katastrofických scénářů dosáhl toho, že je do něj kotě teď zakoukané... :-)

11 komentářů:

  1. XD mě teda přijde, že dosáhl úplného opaku než původně plánoval...xD
    (nicméně Justýnek je opravdu plyšový ^.^)

    OdpovědětVymazat
  2. Justýnkovi to moc sluší. S tím rohem má Sia pravdu, ale asi fakt nezvolil nejúčinnější metodu :-D Teď je mi Justýnka trochu líto, když má Siovi dojít princ...

    Chris

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Princ má dojít sice Siovi - ale po dnešku se nabízí otázka: Co až princ uvidí Justýnka?! :-)

      Vymazat
  3. A nebude Justýnkovi pak smutno, až dojde Siovo princátko?
    Ale jinak musím souhlasit, je okouzlující, moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha, před chvílí mně na podobnou myšlenku přivedla Chris...:-) Takže - co když nakonec bude smutno Siovi?

      Vymazat
    2. Já nevím, ale ze Sii mám pocit, že je dost průbojný, aby se nenechal odstrčit, ale je pravda, že stát se může cokoliv. Pak budeš mít na svědomí jedno ztrápený srdíčko. Pokud se teda princ nevyprdne na oba. :D

      Vymazat
    3. :-D No právě, u prince jeden nikdy neví :-D

      Vymazat
  4. Hmmm, Arminas jen zavřel pusu a dostal přikázáno nemít komentáře :-D

    OdpovědětVymazat
  5. No co, tak bude princ pendlovat mezi Siou a Justýnkem. Vždyť je to tak hezké, když se mají dva, tři, popřípadě více lidí rádi. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anebo, jak psala Hiruš, se princ vyprdne na oba a bude vymalováno :-D Jo, jo, je to komplikované - nakonec budu ještě kupovat semeho, co zvládne tyhle všechny tři tvory... :-)

      Vymazat