sobota 5. října 2013

Sia nechápe kulturní rozdíly... :-)

Takové běžné sobotní ráno v naší zemi - krásný slunečný podzim s ranními mrazíky, nejvyšší čas vzít domů z balkónu růže a postarat se o ně... Zatímco Justýnek je ochotný asistovat, Sia má pocit, že jsme spadli z Marsu...


Sia: "Cože?! Já?! Jít ven a stříhat růže?! Copak na mně není na první pohled vidět,že jsem byl stvořen k jiným kratochvílím než je zahradničení?!"
Justýnek: "Pojď, bude sranda - třeba nám Sebastian udělá i pár fotek na sluníčku..."
Já: "Něco si hlavně obleč!"

Po chvíli:


Já: "Říkal jsem přece obleč!!!!"
Sia: "No vždyť- mám boty a punčošky..."
Já: "Grrrrr...."


Sia: "Já to nechápu... Copak mi to nesluší?!"
Já (bezmocně): "Sluší -ohromně, miláčku... Ale takhle nemůžeš ven, přece..."
Sia: "Proč ne? V Bangkoku bys tohle neřekl..."
Já: "Jenže nejsme v Bangkoku!"


Sia (tiše pro sebe): Já tomu fakt nějak nerozumím... Ale když Sebastian myslí..."
Já: "Tady si něco vyber - Justýnek říkal, že si můžeš půjčit, co budeš chtít..."


Sia: "To jako z tohohle?! Justýnek je hrozně hodný, ale..."


 "Přece nečekáte, že si obleču tohle!"

Sia (pro sebe - bezradně): "Bohové Thajska a Siamu - tady není vůbec nic použitelného..."
A po chvíli snažení:
"Tak co? Jak vypadám?"


Já: "Jako zvrhlá školačka, miláčku... Ty se zkrátka neumíš tvářit jinak než vyzývavě, co?"


Sia (překvapeně): "Já se tvářím vyzývavě? To měl být nevinný výraz..."
...
Sia: "A co teď?"


Sebastianovi zaskočilo ranní kafe:-).
A tak se toho musel ujmout Justýnek, aby Siovi ukázal, jak vypadá neviňoučké koťátko:


Sia: "No dobře, jasně, chápu... Tak víte co? Vy si dělejte co chce, já strávím hezké ráno se svou značkovou kamarádkou..."


Čímž mě dostal - nezbylo mi, než se přidat v roli bezmezného obdivovatele a neumětelského fotografa naší thajské hvězdy...



9 komentářů:

  1. Musím Siovi přiznat, že je očividné, že pro zahradničení se nenarodil. Ještě že máš Justýnka. Jinak by to růže odnesly. I když..pokud bude Sia stále takto rozptylovat, tak to možná i odnesou :) Moc mu to sluší. Jen mám strach, aby v zimě neumrzl. A abych nezapomněla - Justýnek je velmi roztomilé nevinné koťátko.
    Kaoru

    OdpovědětVymazat
  2. Ano - z toho, aby Sia neumrzl, začínám mít velké obavy... Zatím si cokoliv teplejšího (rozuměj zahalujícího)odmítá vzít na sebe. Nevím, co vymyslet, aby byl spokojený... Že by norkový kožíšek? :-)
    Justýnek za pochvalu moc děkuje!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Norkový kožíšek by Sia určitě ocenil, ale vzhledem k tomu, že by ho zajisté nosil rozepnutý a nic pod ním, obávám se, že by riziko umrznutí zůstalo stále aktuální :)
      Kaoru

      Vymazat
    2. Zdá se, že Sia je už dobře prokouknutý... :-). Jo, jo, přesně tak by to dopadlo... možná by si vzal ještě punčošky a kozačky:-)

      Vymazat
  3. Sia je sice úžasný, ale pěkně bych se na něj zlobila! Bydlí u vás, tak přece musí pomáhat, přece za něj neudělá všechno Justýnek! Moje smečka je sice divoká, ale pracují doma všichni (už i Armin), protože vědí, že bych se na ně jinak vybodla :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se Siou je ta starost, že on práci chápe tak nějak jinak... :-)

      Vymazat
  4. To by ho ani (snad budoucích) -25 stupňů nepřesvědčilo navlíct kalhoty? Tedaaaa! Tak to má náš obdiv! :D Ještěže je Lawri na zachumlání zvyklej.
    Jinak Justýnek je správný koťátko. Moc se nám líbí.
    A co se toho nepochopení týče. Třeba Sia chápe, jen se odmítá přizpůsobit. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že až uvidí krásu zimních okenních skel a bude mu zima na zadek, tak pochopí rád - a rychle:-).
      A taky je bohužel smutná pravda, že toho na zachumlání moc nemá:-(. A že půjčit si Justýnkovu mikinu s kočičkama, to po něm asi opravdu nemůžu chtít:-).

      Vymazat
    2. A nebo zavede zimní spánek a vyleze až v létě. :D
      Kočičky asi neocení no.

      Vymazat